نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تصاویر و اطلاعاتی جدید از بازی Sekiro: Shadows Die Twice منتشر شد [E3 2018]

اطلاعات و تصاویر جدیدی از بازی Sekiro: Shadows Die Twice، جدیدترین اثر استودیو FromSoftware منتشر شد.

شب گذشته و در جریان کنفرانس شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2018، بازی Sekiro: Shadows Die Twice، جدیدترین اثر هیدتاکا میازاکی، سازنده‌ی بازی‌ها تحسین‌شده Bloodborne و سری Souls، با انتشار یک تریلر معرفی شد. وظیفه‌ی ساخت و نشر این بازی به ترتیب بر عهده‌ی دو کمپانی FromSoftware و Activition است. دیشب پس از برگزاری کنفرانس بسیار جذاب مایکروسافت، کمپانی اکتیویژن در یک نشست خبری شرکت کرد و اطلاعات و تصاویری جدید از این بازی منتشر کرد. با توجه به گفته‌ی ناشران، این بازی اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی، راهی پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 خواهد شد.

ناشران بازی در این نشست خبری، از این اثر اطلاعاتی منتشر کردند که در ادامه با یکدیگر آن را می‌خوانیم:

مرگ تو به این آسانی‌ها فرا نخواهد رسید! Sekiro: Shadows Die Twice جدیدترین اثر هیدتاکا میازاکی، خالق سری سولز و بلادبورن، اثری اکشن‌-ماجرایی و سوم شخص است که قرار است یک دنیای شگفت‌انگیز و تیره را همراه با یک گیم‌پلی پیچیده، چالش‌برانگیز و جذاب با عناصر نقش‌آفرینی، به مخاطبان ارایه دهد.

قهرمان بازی یک مبارز بی‌رحم است که ماموریت دارد تا استادش که یک شاه جوان و اصیل زاده است را از چنگ دشمنان آزاد کند. این شاه جوان در پی انتقام گرفتن از دشمن خونین‌اش است.

بازی در پایان سال ۱۵۰۰ در دروه‌ی سنگُکو رخ می‌دهد. دوره‌ای که قرار است به سبک و سیاق فانتزی تاریک میازاکی روایت شود و یک ژاپن خشن و خونین را در این بازی خواهیم دید. شما بازی را در نقش سکیرو، به معنی گرگ یک دست آغاز خواهید کرد؛ مبارزی سرافکنده که یکی از اعضای بدنش را نیز از دست داده و از مرگ نجات پیدا کرده است.

در Sekiro: Shadows Die Twice، بازیکنان با دشمنانی بسیار خطرناک مواجه خواهند شد، از ابزارآلاتی مرگبار استفاده خواهند کرد و با تکیه بر مهارت‌های نینجاگونه‌ی کاراکتر خود در بحث مخفی‌کاری یا به صورت رو در رو و طی نبردهایی خونین و همه جانبه، دشمنان را از سر راه خود برخواهند داشت.

«انتقام بگیر، دشمنانت را به ماهرانه‌ترین شکل از میان بردارد و شرفت را پس بگیر»

ناشران بازی در این کنفرانس خبری، درباره‌ی کلیت و روند بازی هم اطلاعاتی منتشر کردند. اطلاعاتی که به مذاق هوادارن سری سولز و Tenchu خوش خواهد آمد!

در این بازی، با یکی از بزرگ‌ترین محیط‌های ساخته شده توسط کمپانی فرام‌سافت‌ور طرف هستیم و درنتیجه، گشت و گذار در فضای بازی یک نکته مهم و کلیدی خواهد بود و بازیکنان با انجام این کار به طبع آیتم‌های جدید به‌دست می‌آورند، با کاراترهای جدید آشنا می‌شوند و دشمنان مخفی بازی را پیدا می‌کنند.

شما در این بازی یک دست خود را از دست داده‌اید و به جای آن، از یک دست مکانیکی بهره می‌برید و همین موضوع، گیم‌پلی بازی را دستخوش تغییرات مهمی کرده که روی سبک پیش‌روی کاربران در بازی تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. شما به کمک این دست می‌توانید به نقاط بلند و سخت دسترسی پیدا کنید و بدیهی است که این دست مصنوعی به شما در مبارزه با دشمنان هم کمک خواهد کرد. سیستم مبارزات تن به تن و همچنین مخفی‌کاری عمیقی که در این بازی وجود دارد، در کنار قابلیت‌های خاص دست مکانیکی که داریم، گیم‌پلی این بازی را خیلی عمیق و پیچیده می‌کند که استاد شدن در آن بسیار سخت است. کاربران در نتیجه برای شرکت در یک نبرد، باید کاملا مسلح و با برنامه عمل کنند و گشت و گذار در محیط و استفاده از تمامی ابزارهای خود را فراموش نکنند.

نباید فراموش کرد که Sekiro: Shadows Die Twice را استودیو فرام سافت‌ور می‌سازد؛ در نتیجه تمامی استانداردهایی که در ساخته‌های قبلی این شرکت معرفی شدند، در این بازی نیز وجود خواهند داشت و با اثری طرف هستیم که همان اندازه در به چالش کشیدن شما سخت‌گیر است و به همان اندازه‌ هم به شما پاداش خواهد داد؛ البته اگر از پس چالش‌هایش بر بیایید! گیم‌پلی بازی چالش‌برانگیز و لذت بخش است و دشمنان، مراحلی جدید و کاملا چالشی را پیش روی مخاطبان قرار خواهد داد؛ چیزی که از آثار فرام سافت‌ور انتظار داریم.

شما این بازی را در نقش محافظ (شینوبی) یک شاه جوان آغاز می‌کنید و پس از مبارزه با یک سامورایی پلید که به دنبال میراث پادشاه است، از وی شکست می‌خورید و دزدیده شدن پاشاه زمینه‌ی جدایی شما و او را فراهم می‌کند. بازی در یک معبد در اعماق یک کوهستان آغاز می‌شود جایی که شما از خواب بلند می‌شوید و سفر خود را برای نجات پادشاه آغاز می‌کنید.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice قرار است در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی، برای PC، Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد و اکنون می‌توانید آن را پیش‌خرید کنید.

در این گالری جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی را تماشا می‌کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده