نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۸

نیو گیم پلاس بازی God of War تایید شد [E3 2018]

در جریان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2018، سرانجام حالت نیو گیم پلاس برای بازی God of War رسما تایید شد.

در جدیدترین اخبار بازی و کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2018، این شرکت سرانجام حالت نیو گیم پلاس را برای بازی God of War رسما تایید و اعلام کرد. این حالت قرار است با یک به‌روزرسانی به این بازی تحسین‌شده و بسیار موفق استودیوی سانتا مونیکا اضافه شود. با این حال، زمان و تاریخ دقیقی برای اضافه شدن حالت New Game Plus به بازی God of War اعلام نشده است. انتظار می‌رود طی روزهای آینده سونی تاریخ دقیقی برای اضافه شدن حالت نیو گیم پلاس به بازی God of War را تایید کند.

بازی God of War در حال حاضر برای پلتفرم پلی استیشن 4 در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره بسیار خوب ۹.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده