نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

مرحله جدید بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy معرفی شد [E3 2018]

شرکت اکتیویژن مرحله جدیدی از بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را برای تمامی پلتفرم‌ها معرفی کرد. با زومجی همراه باشید.

کمپانی اکیتویژن در نمایشگاه E3 2018 یک مرحله جدید از بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy را معرفی کرد. طبق اخبار بازی منتشر شده، این مرحله Future Tense نام دارد که مرحله سی و یکم از بازی Crash Bandicoot 3 محسوب می‌شود. این مرحله که به صورت یک DLC رایگان منتشر خواهد شد، از اول شروع بازی در دسترس خواهد بود، اما بازیکنان تا زمانی که توانایی‌های کرش را ارتقا ندهند، نمی‌توانند در این مرحله به طور کامل به گشت و گذار بپردازند.

بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy سال گذشته روی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و پس از مدتی شرکت اکتیویژن انتشار این بازی را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر تأیید کرد. این بازی در روز ۱۹ تیر سال ۱۳۹۷ برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر خواهد شد.

مرحله Future Tense سه‌گانه کرش بندیکوت نیز در روز ۸ تیر سال ۱۳۹۷ به صورت یک آپدیت رایگان برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و برای دیگر پلتفرم‌ها نیز در روز انتشار بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy توسط زومجی بررسی شد و این بازی نمره فوق‌العاده ۸.۵ را دریافت کرده است. زومجی درباره این اثر نوشته است:

سه‌گانه‌ی ریمستر کرش با اینکه خیلی طول کشید تا به پلی‌استیشن ۴ بیاید، اما بازگشت شکوهمندی داشت. شاهکار بیست‌ساله‌ی ناتی‌داگ هنوز هم که هنوزه تر و تازه به نظر می‌رسد و این فقط به خاطر نبوغ آن‌ها در طراحی مراحل نیست، بلکه اکتیویژن و Vicarious Vision تمام تلاش خود را کرده‌اند تا از یک اثر کلاسیک، یک بازی مدرن و امروزی بسازند و تا حدود بسیاری به هدف خود رسیده‌اند. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy هدیه‌ای خاطره‌انگیز و سخاوتمندانه به تمام طرفداران پلی‌استیشن است.


منبع TwinFinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده