// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۵

بازی Grim Fandango و بازی Broken Age برای سوییچ پورت می‌شود [E3 2018]

کمپانی Double Fine اعلام کرد که بازی Grim Fandango: Remastered و Broken Age برای نینتندو سوییچ توسعه می‌یابد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی دابل فاین (Double Fine) اعلام کرد که نسخه ریمستر بازی Grim Fandango و بازی Broken Age برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

تیم شفر، رئيس استودیو دابل فاین و کارگردان دو بازی ماجراجویی، در جریان رویداد E3 Coliseum راه‌یابی این دو بازی به سوییچ را تایید کرد. امسال مصادف می‌شود با جشن ۲۰ سالگی بازی Grim Fandago که نسخه بازسازی شده در سال E3 2014 حول همین رویداد معرفی شد.

در‌ آن سو بازی Broken Age در قالب دو قسمت‌ به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی عرضه شد. گفتنی است که این بازی در واقع یکی از آثاری است که توانست بودجه بسیاری زیادی بالغ بر ۳ میلیون دلار را از حامیان مالی در کیک‌استارتر (Kickstarter) به دست آورد.

به نقل از استودیو دابل فاین، نسخه ریمستر بازی Grim Fandago و بازی Broken Age در ماه‌های آتی برای کنسول جدید نینتندو عرضه می‌شود. نظرات شما در مورد راه‌یابی این بازی‌ها به سوییچ چیست؟

نظرات خود را در مورد این دو بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه اختصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.

Act اول بازی Broken Age در زومجی توانست نمره عالی ۹ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در مطلبی در زومجی مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

قسمت اول «عهد شکسته» همچون نگاهی عمیق به دوران طلایی بازی‌های ماجرایی با همان داستان‌های پیچ‌درپیچ و معماهای چندلایه است. همه‌چیز در این بازی آرام‌بخش است و بازی همواره از راه‌های گوناگونی بازی‌کننده را به دنیای خودش دعوت می‌کند. مهم‌تر اینکه، پایان‌بندی‌اش اینقدر غافلگیرکننده است که بلافاصله گوش‌تان را برای خبر انتشار بخش دوم بازی تیز کنید! 


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده