// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

بازی های هفته چهارم خرداد 1397 برای اندروید

در چهارمین هفته خرداد ماه بازی احساسی My Child Lebensborn را با موضوع کودکان بعد از جنگ جهانی دوم داریم و نگاهی به چهار بازی اندروید و iOS انداخته‌ایم.

در مقاله بهترین بازی‌های اندروید هفته چهارم خرداد ابتدا بازی کنسولی Armello را داریم که مدتی از عرضه آن روی پلتفرم iOS می‌گذرد و در ادامه به سراغ سومین ماجراجویی Faraway رفته‌ایم که این‌بار از صحرا و جنگل دل کنده است و در منطقه‌ای زمستانی روایت می‌شود. اگر حال و هوای امروز جام جهانی ۲۰۱۸ شما را نیز درگیر خود کرده است، استیک‌من‌ها یک بازی پرجزئیات و هیجان انگیز فوتبالی را با نام بازی اندروید و آیفون Stickman Soccer 2018 تدارک دیده‌اند که می‌توانید با نصب آن فوتبال را در نوعی متفاوت تجربه کنید.

شما می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی، بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. اگر به دنبال تجربه بازی‌های جذابی در آخر هفته هستید، زومجی پنجشنبه هر هفته بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته را معرفی می‌کند که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بازی Armello

Armello

بازی Armello داستان قلمرو، قدرت و استراتژی است که در هر لحظه می‌تواند ذهن خلاق شما را به چالش بکشد. بازی Armello از لحاظ گیم‌پلی بیشتر مشابه یک بازی رومیزی دیجیتالی است که چهار بازیکن، هر یک در نقش یک قهرمان وارد بازی می‌شوند. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که پادشاه به دلیل یک بیماری در حال مرگ است و باید با کشتن یا درمان پادشاه سرنوشت قلمرو پادشاهی را مشخص کنید. وجود سه روش بازی برای کشتن پادشاه، درمان پادشاه یا افزایش پرستیژ با انجام ماموریت‌ها یا کشتن دشمنان باعث شده است تا سیاست و تصمیمات بازیکنن تاثیر به‌سزایی در روند داستانی بازی داشته باشد و در نتیجه باید با دقت تصمیمات را اتخاذ کنید. اینکه آیا می‌خواهید به عنوان پادشاه یا ملکه بر تخت حکمرانی آرملو بنشینید یا به دنبال حفظ پادشاه قبلی باشید، تصمیمی است که شما باید با سنجش شرایط به آن برسید. از طرفی بازی بیش از ۱۵۰ کارت را در خود جای می‌دهد و شاهد چرخه روز و شب در بازی هستیم که از لحاظ گرافیکی تنوع ویژه‌ای را به بازی بخشیده است.

دانلود بازی آیفون Armello

بازی Faraway 3

Faraway 3: Arctic Escape

 سری بازی Faraway دیگر در حال تبدیل شدن به یکی از معروف‌ترین مجموعه‌های پازل در گوشی‌های همراه است و دلیل این محبوبیت نیز ارائه معماهایی جذاب در طول ماجراجویی است. بازی Faraway 3: Arctic Escape همچنان ساختار کلی گیم‌پلی را مانند دو شماره قبل حفظ کرده است و این‌بار بازیکنان را به‌جای جنگلی سرسبز یا کوهستانی خشک و خالی، به منطقه‌ای زمستانی می‌برد. بازی از لحاظ گیم‌پلی مشابه آثار Escape Room است و در نتیجه برای رسیدن به مرحله جدید باید تمام معماها را تمام کنید. مانند شماره‌های قبلی این مجموعه، همچنان در مسیر با یادداشت‌هایی روبه‌رو می‌شوید که دستورالعمل حل معماها را نشان می‌دهد و باید با پیروی از این دستورالعمل در بازی پیشروی کنید.  بازی Faraway 3: Arctic Escape با معماهای سرگرم‌کننده و البته درگیرکننده‌ای که دارد اکنون به صورت رایگان از طریق اپ‌استور و پلی‌استور قابل دانلود است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Faraway 3: Arctic Escape

بازی My Child Lebensborn

My Child Lebensborn

جنگ‌های خونین به دلیل جاه‌طلبی برخی افراد آغاز می‌شوند و در نهایت بدون نتیجه خاصی به پایان می‌رسند. اما در این میان آنچه باقی‌می‌ماند خشونت، خشم و نفرت طرفین از یکدیگر است. کودکانی که یتیم می‌شوند و افرادی که بدون در نظر گرفتن موجودیت کودکان، آنها را بخاطر نژاد یا پدر و مادرشان مورد سرزنش و آزار قرار می‌دهند. بازی My Child Lebensborn داستان کودکانی است که زمانی در آزمایشی موسوم به لبنسبورن حضور داشتند و اکنون با پایان جنگ جهانی، مردم با آنها با نفرت برخورد می‌کنند. در بازی My Child Lebensborn شما در نقش اولیا باید دختر یا پسری را به مدت یک سال به سرپرستی بگیرید و تمام تلاش‌تان را برای رشد کودکتان داشته باشید. بازی داستانی گیرا دارد و در طول ماجراجویی این شما هستید که با تصمیمات و انتخاب‌های خود باید به رشد فرزندتان کمک کنید. انتخاب‌های شما می‌تواند باعث سرخوردگی یا افسردگی کودک شود یا او را شاد کند و اعتماد به نفس کودک را افزایش دهید. در جریان بازی باید به کودک غذا بدهید و سوالاتی را پاسخ دهید که برای او پیش می‌آید. بازی My Child Lebensborn  تجربه‌ای متفاوت و کاملا احساسی است که تجربه‌ آن حتما پیشنهاد می‌شود.

دانلود بازی اندروید و آیفون My Child Lebensborn

بازی Stickman Soccer 2018

Stickman Soccer 2018

با آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، تا یک ماه حال و هوای فوتبال تمام جهان را فرا می‌گیرد و طبیعتا استودیوها نیز با انتشار بازی‌های فوتبال،‌ به هیجان این روزها دامن می‌زنند. بازی Stickman Soccer 2018 نسخه‌ جدیدی از سری Stickman Soccer است که تاکنون بیش از ۷۵ میلیون بازیکن داشته است. یکی از مهم‌ترین نکات Stickman Soccer 2018 حضور تیم‌های بین‌المللی و باشگاه‌ها از جمله تیم‌ ملی ایران است که می‌توانید در حالت‌های مختلف از لیگ‌‌‌های بین‌المللی گرفته تا بازی‌های فصلی و جام جهانی شرکت کنید و به رقابت بپردازید. بازی گیم‌پلی سریعی دارد و قوانین فوتبال از کارت قرمز و زرد گرفته تا ضربه آزاد در این بازی حکمفرما است. از دیگر خصوصیات بازی می‌توانیم به قابلیت بازپخش آرام، وجود مکانیک‌های گیم‌پلی از جمله پاس بلند، بهبود هوش مصنوعی و قابلیت ویرایش تیم و ساخت تیم رویایی مخصوص به خود اشاره کنیم. این بازی اکنون به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و حتی می‌توانید این بازی را روی اندروید T و انویدیا شیلد نیز تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Stickman Soccer 2018

بازی The Bonfire: Forsaken Lands

The Bonfire: Forsaken Lands

بازی The Bonfire: Forsaken Lands اثر جذابی است که ماجراجویی هیجان‌انگیز و متفاوتی را از یک اردوگاه برفی روایت می‌کند. جایی که باید با ساخت و ساز، کشف سرزمین‌های جدید و به‌دست آوردن مهارت برای بقا تلاش کنید. در جریان بازی باید با استخدام کارگران، آنها را مدیریت کنید و منابع مورد نیازتان برای رویارویی با حمله هیولاها در جریان شب را جمع‌آوری کنید. به مرور زمان می‌توانید ساختمان‌های پیشرفته‌تری را بسازید و ابزار مورد نیاز برای ایجاد المان‌های جدید را به‌دست بیاورید. دنیای بی‌آلایش بازی و ظاهر ساده آن، هرلحظه شما را درگیر خود می‌کند و از لحظه‌ لحظه بازی The Bonfire: Forsaken Lands لذت خواهید برد. با توجه به قیمت ۳.۹۹ دلاری The Bonfire: Forsaken Lands، با یکبار پرداخت، به تمام آیتم‌های بازی دست پیدا می‌کنید و دیگر نیازی نیست نگران خریدهای درون‌برنامه‌ای باشید.

دانلود آیفون The Bonfire: Forsaken Lands


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده