نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

نمایش گیم پلی بازی Ghost Of Tsushima به زبان ژاپنی، حال و هوای دیگری دارد [E3 2018]

کمپانی Sucker Punch، سازنده‌‌ی بازی مورد انتظار Ghost Of Tsushima، نسخه‌ی زبان ژاپنی نمایش گیم‌پلی این بازی در E3 2018 را منتشر کرد.

وقتی بازی Ghost Of Tsushima در رویداد PlayStation Experience با انتشار یک تریلر به زبان انگلیسی معرفی شد، هواداران انتظار داشتند که این بازی به زبان ژاپنی هم دوبله خواهد شد چرا که بدون شک فضای شرقی و غنی بازی، با صداگذاری ژاپنی متناسب‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. استودیو Sucker Punch، پس از معرفی اثر خود اعلام کردند که احتمالا پشتیبانی از زبان ژاپنی در بازی وجود خواهد داشت. حال این استودیو امروز به واسطه‌ی انتشار همان ویدئوی گیم‌پلی بازی در کنفرانس سونی در همایش E3 2018، اما اینبار به زبان ژاپنی، پشتیبانی بازی از زبان ژاپنی را تایید کرد. در نتیجه، علاقه‌مندان می‌توانند بازی Ghost Of Tsushima را با صداگذاری ژاپنی تجربه کنند.

لحن محکمی که در جملات زبان ژاپنی ادا می‌شود، برای فضای یک بازی در عصر ژاپن فئودال و با سبک و سیاق فیلم‌های آکیرا کوروساوا بسیار مناسب است. در این تریلر می‌بینیم که دو کاراکتر جین و ماسوکا، با یکدیگر ژاپنی صحبت می‌کنند و این موضوع درباره‌ی آن‌ها کاملا صادق است. نکته جالب دیگر درباره‌ی دوبله‌ی بازی، صداگذاری سربازان متجاوز مغول است که با وجود ژاپنی/انگلیسی صحبت کردن کاراکترهای بازی، آن‌ها به زبان خودشان صحبت خواهند کرد.

بازی Ghost Of Tsushima، یکی از بزنگاه‌های تاریخی کشور ژاپن را به تصویر می‌کشد؛ جایی که یک سری سامورایی در منطقه سوشیما، قصد دارند شرف از دست رفته‌ی خود را از دست مغول‌های متجاوز باز پس بگیرند.

این بازی در تاریخی نامعلوم برای PS4 خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده