// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Cyberpunk 2077 نسل فعلی کنسول ها را هدف قرار داده است [E3 2018]

طراح مراحل استودیو CD Projekt Red در گفت‌وگوی اخیر خود اعلام کرده است که بازی Cyberpunk 2077 برای نسل فعلی کنسول‌ها در نظر گرفته شده است.

در جریان نمایشگاه E3 2018 ویدیو و اطلاعات بیشماری از بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد که هم‌اکنون می‌توانید بررسی تریلر دوم این بازی را در زومجی مطالعه کنید. از طرفی با توجه به‌نمایش بازی و صحبت‌های سازندگان، عده‌ای از مخاطبان بر این عقیده هستند که Cyberpunk 2077 برای نسل بعدی کنسول‌ها عرضه خواهد شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، پاتریک میلز، طراح مراحل بازی Cyberpunk 2077، در نمایشگاه E3 2018 گفت‌وگویی انجام داده است و در جریان صحبت‌هایش با سایت گیم‌اینفورمر، از وی پرسیده شد که آیا این بازی برای نسل بعدی در نظر گرفته شده است؟

پاتریک میلز در مورد زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 گفت:

شنیده‌ام که تعدادی از مردم به این مورد [عرضه بازی در نسل بعد] اشاره می‌کنند. نسل فعلی کنسول‌های بازی موردی است که ما آن را هدف قرار داده‌ایم. هدف‌مان، عرضه بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و البته کامپیوتر است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد زمان عرضه بازی Cyperpunk 2077 چیست؟ آیا شاهد عرضه این بازی تا قبل از عرضه کنسول‌های نسل بعد خواهیم بود؟ بازی Cyberpunk 2077 یک بازی اول شخص و نقش آفرینی است که در ابتدا و شروع بازی می‌توانید شخصیت‌ مورد علاقه‌تان را شخصی سازی کنید و وارد بازی شوید. یکی از ویژگی‌های مهم بازی Cyberpunk 2077، دنیای غنی و آزادی عمل‌هایی است که در دسترس بازیکنان قرار داده شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده