// یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

آپدیت Vigilant Flame بازی The Long Dark منتشر شد

در جریان به‌روزرسانی جدید بازی The Long Dark شاهد اضافه شدن مناطق جدید و تغییراتی در گیم پلی بازی هستیم.

بازی The Long Dark مدتی است که در دسترس قرار گرفته و استودیو هینترلند (Hinterland)، سازنده بازی The Long Dark، قصد دارد با انتشار محتویات مختلف و رفع مشکلات بازی، مخاطبان بیشتری را جذب این بازی بقا کند. از این‌رو با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی آپدیت Vigilant Flame بازی The Long Dark منتشر شده است که در جریان این آپدیت شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی هستیم.

اولین و مهم‌ترین ویژگی به‌روزرسانی Vigilant Flame، به اضافه شدن محیط جدیدی به نام Hushed River Valley مربوط می‌شود که در توضیحات این محیط آمده است:

Hushed River Valley یک منطقه چند بخشی است که به Mountain Town ختم می‌شود. همچنین در اطراف Milton چالش‌هایی برای شما در نظر گرفته شده است. در کل Hushed River Valley سرشار از دریا و آبشارهای مختلف است که در هر بخش‌اش چالش‌های مختلفی دارد و با این حال امکان دارد آیتم‌ها و آذوقه‌های مورد نیاز خود را پیدا کنید.

از دیگر تغییرات آپدیت جدید بازی The Long Dark می‌توان به‌ تغییرات سیستم پخت و پز بازی نیز اشاره کرد. از این پس می‌توانید روی سطوح داغ نیز آشپزی کنید و غذاهای جدیدی را بپزید. از طرفی غذاها برای آماده شدن نیاز به زمان‌ پخت متفاوتی هستند و حال باید با توجه به نیاز خود، غذای مناسب را انتخاب کنید. در انتها نیز یک سری از باگ‌ها و مشکلات بازی نیز در جریان به‌روزرسانی Vigilant Flame برطرف شده است که با مراجعه به منبع خبری، می‌توانید جزئیات این آپدیت را مشاهده کنید.

درادامه می‌توانید ویدیو به‌روزرسانی Vigilant Flame بازی The Long Dark را در زومجی تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده