نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ویژه E3 2018: از بهترین بازی های فوتبال تاریخ تا جمع بندی کنفرانس های E3 2018

پس از یک هفته طوفانی به مناسبت E3 2018، برنامه لودینگ با قسمت یازدهم خود بازگشت تا مروری بر مهم‌ترین رویداد گیمینگ سال داشته باشد.

برنامه لودینگ زومجی، به قسمت یازدهم خود رسید. پس از سپری کردن یک هفته طوفانی و پر خبر پس از E3 2018 که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد بازی سال محسوب می‌شود، باز هم با لودینگ بازگشتیم تا این بار سری بزنیم به نمایشگاه امسال و یک جمع‌بندی کل در رابطه با E3 2018 داشته باشیم. لودینگ یازدهم از لحاظ ساختاری، تفاوت‌هایی با لودینگ‌های قبل نیز دارد و این هفته تصمیم گرفتیم قسمت اعظم برنامه را به نمایشگاه هفته گذشته اختصاص دهیم. در این قسمت اما دماسنج را نیز فراموش نکردیم و در یکی از دماسنج‌های جذاب زومجی، اخبار مهم و غیر مهم E3 را مرور کردیم.

همچنین به مناسبت فرا رسیدن جام جهانی فوتبال که در کشور روسیه در حال برگزاری است، تصمیم گرفتیم تاپ فایو این قسمت از Loading را به بهترین بازی‌های فوتبالی تاریخ اختصاص دهیم؛ بازی‌هایی که قطعا بسیاری از شما با آنها خاطرات زیادی دارید و بسیاری از شما آنها را در زمره بهترین بازی‌های فوتبالی خود قرار می‌دهید. در بخش نظرسنجی این هفته نیز نظر شما را در رابطه با بهترین کنفرانس E3 2018 جویا شده‌ایم. با زومجی و لودینگ ۱۱ همراه باشید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر، در نظرسنجی این هفته شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده