// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

آپدیت جدید بازی Oxygen Not Included با انتشار تریلری به نمایش گذاشته شد

کلی اینترتینمنت با انتشار تریلری از بازی Oxygen Not Included آپدیت جدید آن را با نام Cosmic Upgrade در دسترس بازیکنان قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کلی اینترتینمنت (Klei Entertainment) تریلر جدیدی از آخرین آپدیت بازی Oxygen Not Included که با نام Cosmic Upgrade معرفی شده است، منتشر کرد. محتوای یاد شده قرار است ویژگی‌ها و تغییراتی را به این بازی مستقل اضافه کند.

در به‌روزرسانی جدید، توانایی‌ تکثیر معدنچی با توجه به فضای شهاب‌ سنگ تضعیف شده است. در ادامه می‌توانید به ویژگی‌های جدید این آپدیت نگاهی بیندازید:

  • Solar Light: انرژی ستار‌ه‌های پیرامون را می‌توان به واسطه Solar Panel جمع‌آوری و به انرژی برق تبدیل کرد.
  • Meteor Showers: شهاب سنگ‌ها را در این بازی که سرعتی بالغ بر ۱۶ کیلومتر در ثانیه دارند، می‌توان با استفاده از آیتم جدید Meteor Detector دنبال کرد و به آیتم‌های باارزشی‌ که در آنها جای گرفته است دست یافت.
  • Elementهای جدید: فولاد، سرامیک، شیشه و دیگر مواد پایه در قالب عناصر جدید در بازی در دسترس قرار گرفت.
  • Windows و Walls: پنجره‌ها هم‌اکنون به نور اجازه می‌دهد که از محیط عبور کند و در آن سو مایعات و گاز‌ها را در خود نگه می‌دارد. در آن سو دیوارها نیز فضای امنی برای دوری از خطرات فضا برای بازیکنان فراهم می‌کند.

در کنار ویژگی‌های تازه، موجودات این بازی نیز با تغییراتی همراه بودند که در ادامه می‌توانید از جزئیات آنها باخبر شوید:

  • رها کردن بیش از حد Eggها در تجهیزات می‌تواند پس از مدتی آنها را بی‌ارزش کند.
  • جلوه‌های هنری موجودات این بازی که با نام Critter شناخته می‌شود، به صورت کامل بهینه‌سازی شده است و فرآیند طراحی آنها به اتمام رسیده است.
  • بازیکنان به جای نگه‌داری از Critterها می‌توانند آنها را در مزرعه مخصوص خود پرورش دهند.

دیگر تغییرات این بازی شامل افزایش قدرت درب‌های برقی، متعادل سازی نیروی تولید، بهینه‌سازی در عملکرد بازی و برطرف شدن باگ‌ها می‌شود. بازی Oxygen Not Included و آپدیت Cosmic Upgrade هم‌اکنون از طریق سیستم دسترسی پیش از موعد یا همان Early Access در استیم در دسترس است. بازیکنان از طریق این فروشگاه می‌توانند بازی را روی پلتفرم‌های پی سی، مک و لینوکس خریداری و دانلود کنند. همچنین گفتنی است که بازی مذکور تا تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خردادماه)‌ با تخفیف ۲۰ درصدی در این فروشگاه دیجیتالی در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت جدید بازی Oxygen Not Included را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی مذکور در سال ۲۰۱۶ میلادی در جریان نمایشگاه E3 برای کامپیوتر معرفی شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده