نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

شکایت مدیرعامل پیشین Telltale Games از این کمپانی

به‌تازگی و بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط روزنامه Marin Independent Journal، کوین برونر، مدیرعامل پیشین Telltale Games شکایتی قضایی را علیه این کمپانی مطرح کرده است.

کوین برونر (Kevin Bruner)، مدیر عامل پیشین و از بنیان‌گذاران Telltale Games با طرح شکایتی قضایی علیه این کمپانی، از مسئولین آن درخواست غرامت مالی کرده است. با توجه به اخبار منتشر‌شده توسط روزنامه‌ی معروف Marin Independent Journal، برونر که سال گذشته از سمت مدیر‌عاملی این کمپانی کنار گذاشته شد ادعا کرده است که Telltale Games بدون توجه به قرارداد بین طرفین و شروط درج‌شده در آن و درست در زمانی که او با استخدام یک مشاور مالی و سرمایه‌گذار بانکی قصد فروش سهام شخصی خود را داشته است از این سمت کنار گذاشته شده است. او همچنین ادعا کرده است که این کار کاملا به زور و بدون ارائه‌ی هیچ‌گونه اطلاعاتی انجام شده است؛ موضوعی که به وضوح ناقض قرار‌داد اولیه‌ای است که میان آنها منعقد شده است.

بنا بر آنچه در پرونده‌ی قضایی مرتبط با این موضوع ذکر شده است، با حذف برونر از میان گردانندگان تل تیل گیمز، دسترسی او به اطلاعاتی مهم از جمله سهام و ارزش مالی این کمپانی به‌‌طور کامل قطع شده است؛ موضوعی که روی حساب و جمع‌بندی ارزش سهام او از کمپانی تاثیر گذاشته و به نظر می‌رسد به طور عمدی و برای جلوگیری از رسیدن او به حق و حقوق مالی‌اش انجام شده باشد.

همچنین در این پرونده ذکر شده است که همزمان با سرمایه‌گذاری Lionsgate در سال ۲۰۱۵، بسیاری از اعضای تیم مدیریتی Telltale به برونر برای خارج شدن از این کمپانی فشار آورده‌اند؛ فشاری که همزمان با تصمیمات برای تغییر در مدل ساختاری و تجاری این شرکت انجام شده است و دو سال بعد به اخراج برونر از تیم مدیریتی ختم شد؛ اخراجی که با توجه به ادعاهای ذکر شده در پرونده‌ی شکایت، فاقد مشروعیت لازم و کافی بوده است.

تل تیل گیمز در پاسخ به این ادعاها اعلام کرده است که پرونده‌ی برونر، نمونه‌ی واضح انتقام‌گیری از کمپانی‌ای است که هم‌اکنون نیز تحت فشار شدید مالی است. البته روی کرنوس (Roy Chernus)، قاضی پرونده با تاکید بر این نکته که بسیاری از زوایای این پرونده نیاز به توضیحات بیشتری از جانب طرفین دارد درخواست رد شکایت (و بسته شدن پرونده‌ی) از طرف Telltale Games را مردود اعلام کرده است. جلسه‌ای نیز در تاریخ ۲۶ تیر برای بررسی بیشتر این پرونده ترتیب داده شده است.

ماه سپتامبر سال گذشته، کمپانی Telltale Games نوآ هاولی (Noah Hawley) را که پیش‌تر در Zynga و Red Robot Labs سابقه‌ی همکاری داشته است به عنوان مدیر عامل جدید Telltale Games انتخاب کرد و همزمان نیز از برکناری ۹۰ نفر از خدمه‌ی این شرکت خبر داد. در طول رویداد E3 امسال نیز این شرکت اعلام کرد که در حال کار روی یک بازی سریالی بر اساس دنیای Stranger Things از شبکه‌ی نتفلیکس است.

برای اطلاع از تازه‌ترین خبر‌ها در این زمینه، ما با در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده