نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

دو تبلیغ تلویزیونی و دو پوستر جدید از فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر شد

مارول استودیو با انتشار دو تبلیغ تلویزیونی و دو پوستر جدید از فیلم Ant-Man and The Wasp، از آغاز پیش فروش بلیت این فیلم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو با انتشار دو تبلیغ تلویزیونی و دو پوستر جدید از فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، از آغاز پیش فروش بلیت این فیلم مورد انتظار تابستان امسال خبر داده است. در هر دو تبلیغ تلویزیونی شاهد تصاویر جدیدی از دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) هستیم و هر دو ویدیو با تصاویری از فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) و اینکه انت-من کجا بوده است، آغاز می‌شود. با این حال، می‌دانیم که اتفاقات فیلم Ant-Man and The Wasp پیش از اتفاقات این فیلم جریان دارد و این تبلیغ تلویزیونی تنها شوخی با سوال طرفداران دنیای سینمایی مارول در مورد عدم حضور این شخصیت در فیلم Infinity War است که احتمالا در پایان این فیلم به جواب آن خواهیم رسید. علاوه بر حضور پل راد در نقش اسکات لنگ (انت من)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ) و مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، در این دو تبلیغ تلویزیونی شاهد بازگشت گروه اسکات لنگ هستیم که مایکل پنیا، تی. آی و دیوید دستمالچیان، نقش این شخصیت‌ها را دوباره بازی کرده‌اند. همچنین در ویدیو دوم برای اولین‌بار شاهد حضور شخصیت رندل پارک در این فیلم نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

علاوه بر این، مارول دو پوستر جدید از فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرده و از آغاز پیش فروش بلیت‌های این فیلم خبر داده است. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Ant-Man and The Wasp Poster

Ant-Man and The Wasp Poster

هانا جان کامن، لارنس فیشبرن، میشل فایفر، والتون گوگینس، جودی گریر و ابی رایدر فرتسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دنباله فیلم Ant-Man بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند. ماه گذشته، مارول دومین تریلر این فیلم مورد انتظار را منتشر کرد.

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده