نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۷

بازی Octopath Traveler بسته الحاقی نخواهد داشت

سازندگان بازی Octopath Traveler اعلام کردند که این بازی یک تجربه کامل خواهد بود و به همین دلیل، قرار نیست پس از انتشار بسته الحاقی خاصی برای آن منتشر شود. 

Octopath Traveler یک بازی نقش آفرینی با طراحی‌های چشم‌نواز است که توسط کمپانی اسکوئر انیکس و به عنوان یک بازی انحصاری نینتندو سوییچ، در دست ساخت قرار دارد. این بازی در تاریخ ۲۲ تیر منتشر خواهد شد و اخیرا، ماساشی تاکاهاشی، تهیه‌کننده بازی، مصاحبه‌ای داشته و توضیحاتی پیرامون ویژگی‌های مختلف این بازی ارائه کرده است. بر این اساس، Octopath Traveler قرار نیست پس از انتشار هیچ بسته الحاقی خاصی دریافت کند؛ چرا که به گفته تاکاهاشی، هدف سازندگان خلق یک تجربه کامل بوده است و داستان بازی در همین نسخه اصلی به پایان خواهد رسید و قرار نیست بخشی از آن در قالب DLC روایت شود. 

تاکاهاشی همچنین توضیحاتی پیرامون ویژگی‌های دیگر این بازی ارائه کرد که بر اساس آن، درجه سختی Octopath Traveler بر اساس مناطقی که به آن‌ها سفر می‌کنید، متغیر خواهد بود. به عنوان مثال، اگر شما در ابتدای بازی به منطقه‌ای بروید که در آن دشمنانی سطحِ بالا انتظار‌تان را می‌کشند، طبیعتا کار سختی در پیش خواهید داشت. همچنین تمام کردن داستان اصلی این بازی چیزی بین ۵۰ تا ۶۰ ساعت زمان خواهد برد که این میزان، در صورتی که بازیکنان قصد تمام کردن ماموریت‌های فرعی را هم داشته باشند، به چیزی در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت می‌رسد.

همچنین Octopath Traveler قرار است یک حالت New Game Plus هم داشته باشد که بازیکنان پس از تمام کردن بازی در دفعه اول، قادر به تجربه آن خواهند بود. به‌علاوه با اینکه در طول بازی امکان اضافه کردن شخصیت‌های مختلفی را به تیم‌تان خواهید داشت، ولی به گفته تهیه‌کننده بازی، Octopath Traveler به شکلی طراحی شده است که حتی می‌توان به صورت کاملا انفرادی و بدون داشتن هیچ یار کمکی آن را به پایان رساند. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده