نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

یکی از بازیگران فصل های اول سریال The Walking Dead در فصل نهم باز خواهد گشت

طبق خبرهای منتشر شده، یکی از بازیگرانی که در فصل‌های اول سریال The Walking Dead شاهد حضور او بودیم، قرار است در فصل نهم بازگردد.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌های از داستان فصل نهم سریال The Walking Dead و دو فصل اول آن را برای شما فاش کند

.

.

.

مدتی است که فیلمبرداری و تولید فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) آغاز شده است و خبرهای زیادی در مورد پایان کار برخی از شخصیت‌های اصلی سریال در این فصل شنیده می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که یکی از شخصیت‌های اصلی دو فصل اول این سریال قرار است در فصل نهم آن بازگردد. در دو فصل اول سریال The Walking Dead شاهد حضور شخصیت شین والش با بازی جان برنتال بودیم که پیش از پیدایش زامبی‌ها، دوست و همکار ریک گرایمز با بازی اندرو لینکولن، بود. با این حال، علاقه او به لوری گریمز (همسر ریک) با بازی سارا وین کالیز، باعث دشمنی بین این دو شد و در نهایت در قسمت پایانی فصل دوم سریال شاهد نبرد بین ریک و شین بودیم که ریک توانست با کمک کارل، پسرش شین را شکست دهد و این شخصیت کشته شد.

The Walking Dead

با اینکه برنتال در حال حاضر نقش پانیشر را در سریال The Punisher بر عهده دارد؛ اما خبرهای جدید از بازگشتش به دنیای مردگان متحرک نیز خبر می‌‌دهد. طبق خبری که وب‌سایت TVLine منتشر کرده، شخصیت شین والش قرار است در فصل نهم سریال The Walking Dead بازگردد و او به‌تازگی در پشت صحنه فیلمبرداری فصل نهم این سریال دیده شده است. با این حال، هنوز اطلاعاتی از نحوه بازگشت او با توجه به اتفاقی که در فصل دوم برای او افتاد، مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد که او در یک یا چند صحنه فلش بک در فصل نهم سریال مردگان متحرک حضور داشته باشد.

همچنین این احتمال وجود دارد که شین والش به شکل یک توهم برای ریک دوباره ظاهر شود. با این حال، برخی معتقد هستند که او به نحوی از آن حادثه زنده مانده و ممکن است شاهد بازگشت دوباره این شخصیت در فصل نهم سریال The Walking Dead باشیم. آنجلا کانگ، معاون تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Walking Dead، کار ساخت فصل نهم این سریال را بر عهده خواهد داشت. این سریال براساس کامیک‌های مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود و انتظار می‌رود پخش آن از پاییز امسال آغاز شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده