نویسنده: محمد حیدری
// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

احتمال بازگشت نینتندو به سنت نمایش های زنده در E3

به‌تازگی چارلی شیبتا، مدیر ارشد ارتباطات شرکتی در نینتندو، طی مصاحبه‌ای با GamesBeat از احتمال بازگشت این کمپانی به سنت اجرای زنده‌ی بازی‌ها در E3 سخن گفته است.

از سال ۲۰۱۳ تا به امروز کمپانی نینتندو به‌تدریج از سنت اجرای کنفرانس‌های مطبوعاتی زنده در رویداد E3 فاصله گرفته است و بیشتر مسیر خود را به سمت نمایش‌های از پیش ضبط‌ شده سوق داده است؛ موضوعی که ممکن است در سال‌های آینده دچار تغییر شود.

چارلی شیبتا (Charlie Scibetta)، مدیر ارشد ارتباطات درون شرکتی در کمپانی نینتندو، طی مصاحبه‌ای با GamesBeat در مورد این موضوع این‌گونه توضیح داده است:

ما هر سال نمایش‌های درون غرفه‌ی خود (در رویداد E3) را بر اساس محتوای موجود انتخاب می‌کنیم و در راستای ارائه‌ی نمایش‌های باکیفیت از این بازی‌ها، هر بار بهترین و متناسب‌ترین روش‌ها را انتخاب کرده‌ایم و خواهیم کرد.

حال با توجه به موضوع که نینتندو هرگز اجرای از پیش ضبط‌شده را بر نمایش زنده ترجیح نمی‌دهد و هربار صرفا بر اساس ساختار بازی‌های خود نوع نمایش آن‌ها را انتخاب می‌کند، می‌توان امید داشت که در آینده این کمپانی مجددا به سنت نمایش‌های زنده‌ی خود بازگردد. فی‌الواقع این موضوع کاملا به نوع و ساختار بازی‌های معرفی‌شده از طرف نینتندو باز می‌گردد؛ به‌طور مثال اگر از نمایش زنده برای معرفی اثری همچون The Legend of Zelda: Breath of the Wild استفاده شده باشد، به هیچ عنوان به این معنا نیست که این روش برای بازی‌های آینده‌ی این کمپانی نیز به همان میزان مفید خواهد بود.

در پایان مصاحبه شیباتا یادآور شد که این کمپانی ممکن است برای رویداد‌های E3 سال‌های آینده از روش‌های کاملا متفاوتی برای نمایش بازی‌های خود استفاده کند؛ موضوعی که باز هم به نوع و ساختار بازی‌های این شرکت در آن سال بستگی خواهد داشت.

نظر شما همراهان زومجی در این‌ زمینه چیست؟

از نظر شما کدام‌یک از روش‌های نمایش‌ بازی (طی رویداد‌هایی همچون E3) به ارتباط بیشتر بازیکنان با آثار ارائه شده کمک می‌کند؟


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده