// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

کانسپت آرت های بازی Spider-Man منتشر شد

طرح‌های هنری یا همان کانسپت آرت جدیدی از بازی انحصاری Spider-Man منتشر شد که شخصیت‌های پلید آن را نشان می‌دهد.

در جریان رویداد E3 2018 از تریلر The Last of Us 2 گرفته تا گیم پلی بازی Spider-Man شاهد نمایش‌های بسیار جذابی از سوی سازندگان بودیم. در ویدیو بازی مرد عنکبوتی روی پلی استیشن 4 شاهد درگیری‌های کاراکتر این بازی با اعضای Sinister Six بودیم. حال در جدیدترین اخبار بازی، برخی طرح‌های هنری و سه‌بعدی کاراکتر‌های این بازی منتشر شده است که در آن شخصیت‌های پلید و محبوب طرفداران همچون Mister Negative ،The Scorpion ،Electro ،Rhino و The Vulture دیده می‌شوند.

ما در کنار برخی کانسپت آرت‌های فرعی می‌توانیم نگاه نزدیک‌تری به کاراکترهای پلید این بازی بیندازیم و برخی طرفداران در انجمن‌ها بر این باور هستند که طراحی‌ها به قدری زیبا است که باید در دنیای MCU نیز قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید که البته برخی از آنها حوادث درون بازی را نیز به نمایش می‌گذارند که گفتنی است که حاوی اسپویل نمی‌شود و چیزی از بازی را لو نمی‌دهد.

SPIDER-MAN

اخیرا ظاهر کاراکتر اسکورپیون در کمیک بوک‌ها از طراحی ساده‌ای برخوردار بود، اما این طرح جدید ترکیبی از گذشته، حال و آینده این کاراکتر را نشان می‌دهد که در عکس فوق و زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید.

SPIDER-MAN

تصویر Mister Negative نیز از طراحی متفاوتی برخوردار است؛ به شکلی که طرح جدید بیشتر روی مدل مدرن این کاراکتر تمرکز دارد و از طراحی قدیمی آن چشم‌پوشی کرده است؛ طوری که گویا به جای کت و شلوار سفید رنگ آن طراح لباس کلاه‌دار یا همان Hoodie را در نظر گرفته است.

SPIDER-MAN

SPIDER-MAN

عکس فوق برای طرفداران کمیک بوک مرد عنکبوتی بیشتر آشنا به چشم می‌آید. البته روند طراحی کاراکتر همیشه با ایده‌های جدید نیز همراه بوده است که در نگاه اول شاید برای طرفداران سرسخت این سری خوش‌آیند نباشد.

عکس بعدی که از طراحی بسیار جذابی نیز برخوردار است گویا قصد دارد که باس‌فایت بازی را نشان دهد. به نظر می‌رسد در این طرح کاراکتر Max Dillon وجود دارد که در محیط Oscorp با Spider Man مبارزه می‌کند. این کاراکتر را که با نام Electro نیز شناخته می‌شود از طراحی جالبی بهره‌ می‌برد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

SPIDER-MAN

SPIDER-MAN

SPIDER-MAN

طرح ترکیبی Rhino نیز با ایده‌های جالبی همراه شده است که این کاراکتر را در زره طراحی‌شده و جذاب آن نشان می‌دهد.

SPIDER-MAN

SPIDER-MAN

همانطور که می‌دانید خیلی از طرفداران از طراحی کارکتر The Vulture در فیلم Spider-Man: Homecoming راضی نبودند و بر این باور بودند که طراحان از ریشه‌های اصلی ظاهری این کاراکتر فاصله گرفته‌اند. آخرین طراحی هنری ما مربوط به همین کاراکتر می‌شود که با توجه به عکس‌ها می‌توان گفت که طراحان توانسته‌اند تعادلی بین طراحی قدیم و مدرن آن ایجاد کنند.

SPIDER-MAN

SPIDER-MAN

Spider-Man یک بازی اکشن و ماجراجویی است که بر پایه قهرمان کمیک بوک مارول در استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) در حال توسعه است و بخش سرگرمی های تعاملی سونی نیز مسئولیت انتشار آن را بر عهده گرفته است. بازی Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریور به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین چندی پیش مشخص شد که کمیک جدیدی بر این پایه در حال طراحی است که در پاییز سال جاری منتشر می‌شود.

نظرات خود را در مورد طراحی‌ کاراکتر‌های بازی انحصاری Spider-Man با زومجی در میان بگذارید.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده