نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

اولین پوستر فیلم Creed 2 منتشر شد؛ تریلر اصلی فردا

شرکت برادران وارنر با انتشار اولین پوستر رسمی فیلم مورد انتظار کرید 2 (Creed 2) اعلام کرد که اولین تریلر این فیلم فردا منتشر خواهد شد.

در سال ۲۰۱۵، فیلم Creed (کرید) به روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. در این فیلم درام ورزشی شاهد بازگشت دوباره شخصیت راکی بودیم و در واقع اتفاقات فیلم در دنیای فیلم Rocky جریان دارد. پس از موفقیت این فیلم، رایان کوگلر کارگردانی فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) را بر عهده گرفت؛ اما به علت تداخل این فیلم با دنباله فیلم Creed، موفق نشد بار دیگر روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت برادران وارنر و MGM اولین پوستر رسمی فیلم Creed 2 را منتشر کرده‌اند. در این پوستر تنها شاهد حضور شخصیت آدونیس کرید با بازی مایکل بی جردن در لباس بوکس هستیم. همچنین برادران وارنر اعلام کرد که اولین تریلر رسمی فیلم Creed 2 که قرار است در روز شکرگزاری امسال اکران شود، فردا منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Creed 2 Poster

مایکل بی جردن در نقش آدونیس کرید، فلورین مانتینو در نقش ویکتور دراگو، سیلوستر استالونه در نقش راکی بالبوآ، تسا تامپسون در نقش بیانکا و دولف لاندگرن در نقش ایوان دراگو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Creed 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. استیون کیپل جونیور که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Land (سرزمین) با بازی جرج لندبورگ جونیور، شناخته شده است، کارگردانی فیلم Creed 2 را بر عهده خواهد داشت. همچنین کار نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Creed نیز بر عهده چئو هوداری کوکر، سازنده سریال Luke Cage (لوک کیج) و سیلوستر استالونه بوده است.

طبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم Creed 2، آدونیس کرید باید در یک مبارزه جدید و خونین اینبار در برابر ویکتور دراگو، پسر ایوان دراگو شرکت کند و راکی بالبوآ با بازی سیلوستر استالونه، قرار است آدونیس کرید را برای این مبارزه خونین آماده کند. داستان فیلم اشاره‌های زیادی به آپولو کرید، پدر آدونیس و دلیل مرگش خواهد داشت و گفته می‌شود که ممکن است آدونیس به دنبال گرفتن انتقام مرگ پدرش باشد. انتظار می‌رود که در فیلم Creed 2 شاهد فلش‌بک‌هایی به گذشته و زمان مرگ آپولو کرید باشیم.

فیلم Creed 2 قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده