// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Bruce Lee Dragon Run

با بروسلی، هنرپیشه و رزمی‌کار افسانه‌ای در بازی Bruce Lee Dragon Run همراه باشید تا در ماجراجویی به سبک کمپانی کچاپ، برای رکوردزنی تلاش کنید.

همین هفته گذشته بود که در برنامه فریم از بروسلی گفتیم، بازیگر و رزمی‌کار افسانه‌ای که هرچند در دوران جوانی درگذشت اما توانست با فیلم‌ها و فنون رزمی که از خود به‌جا گذاشته است، نام خود را در دنیای سینما ماندگار کند. همین محبوبیت باعث شد تا در صنعت بازی‌های ویدیویی نیز به اشکال مختلف و بعضا با نام‌های دیگر شاهد حضور بروسلی باشیم. بازی‌هایی که عمدتا سبک مبارزه‌ای دارند و در حقیقت ادای احترامی به بروس لی محسوب می‌شوند و سعی دارند تا به بهترین شکل ممکن توانایی او را به نمایش بگذارند. اما هنوز هم هستند استودیوهایی که با شیوه منحصر به فرد خود به اشخاص و آثار شناخته شده می‌پردازند. بازی اندروید و آیفون Bruce Lee Dragon Run اثری متفاوت است که در آن باید با دیدی متفاوت بروسلی را در مسیری نه‌چندان هموار، همراهی کنید. مسیری که از شوریکن گرفته تا گلوله‌ای آتشین برای ناکار کردن بروسلی صف کشیده‌اند.

بازی Bruce Lee Dragon Run
بازی Bruce Lee Dragon Run
بازی Bruce Lee Dragon Run
با پرداخت پول یا بازی کردن می‌توانید ۱۹ پوسته را برای مار خود انتخاب کنید

مانند سایر بازی‌های کمپانی کچاپ که سازوکاری برپایه‌ ثبت رکورد دارند، بازی Bruce Lee Dragon Run نیز با گیم‌پلی مشابهی توسعه یافته است. در جریان بازی بروسلی در مسیری مستقیم می‌دود و باید با کشیدن یا ضربه زدن روی نمایشگر، او را به طرفین هدایت کنید. اما هدایت بروسلی آنچنان آسان نیست و دقیقا همین موضوع است که بازی را شدیدا چالشی می‌کند. در مسیر حرکت بروسلی از نینجا‌ها گرفته تا موانع مختلف مانند تیغ‌های بران و توپ‌های آتشین قرار دارند که باید از روی آن‌ها بپرید، جاخالی دهید یا با یک لگد جانانه آنها را ناکار کنید. موانع بازی تنوع زیادی دارند و با پیشروی در بازی با موانعی با ساختار متفاوت روبه‌رو می‌شوید. از طرفی سیستم کنترل بازی نیز جذاب است و به عنوان مثال،‌ برای پرش از روی آب باید دوبار روی نمایشگر ضربه بزنید، این در حالی است که با یک بار ضربه روی نمایشگر می‌توانید از شوریکن‌ها بپرید.

مشابه با سایر بازی‌های کچاپ، Bruce Lee Dragon Run نیز از آیتم‌هایی برای تغییر ظاهر شخصیت اصلی پشتیبانی می‌کند. با این حال، برای دسترسی به این آیتم‌ها باید سکه‌های انگشت شمار موجود در مراحل را جمع‌آوری و به مرور آنها را آزاد کنید. بازی Bruce Lee Dragon Run به ویژه از خریدهای درون برنامه‌ای برای به دست آوردن آیتم‌های شخصی‌سازی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با پرداخت پول، یک بروسلی با ظاهر متفاوت داشته باشید. اما یکی از جذابیت‌های بازی طراحی زیبای آن است. دنیای رنگارنگ بازی هرچند با مسیری خاکستری رو به تاریکی رفته است، اما هنوز هم سازندگان توانسته‌اند با انیمیشن‌های زیبا، تجربه بازی را لذت بخش کنند. به ویژه در بخشی از بازی به عنوان یک اژدها در میان صخره‌ها پرواز خواهید کرد که به زیبایی طراحی شده است.

دانلود از آپارات

بازی Bruce Lee Dragon Run اثری جذاب و اعتیادآور است که با هربار شکست در آن، با اراده قوی‌تری برای یک دست دیگر وارد بازی می‌شوید. بازی از لحاظ گیم‌پلی مشابه با بسیاری از بازی‌های دیگر کمپانی کچاپ است و این کمپانی نشان داده است که می‌تواند با کمی تغییر در محیط و اضافه کردن آیتم‌ها و موانع جدید، اثری با کیفیت و جذاب را در اختیار بازیکنان بگذارد. با وجود پشتیبانی از خریدهای درون برنامه‌ای، این خریدها تاثیری روی گیم‌پلی بازی ندارد و در نتیجه تنها مهارت و سرعت عکس‌العمل شما است که جایگاه شما در لیدربورد را مشخص می‌کند. بازی Bruce Lee Dragon Run اکنون برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Bruce Lee Dragon Run


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده