// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی PUBG به رکورد ۴۰۰ میلیون کاربر دست یافت؛ بازی را با تخفیف روی استیم خریداری کنید

علاقه‌مندان به بازی PUBG می‌توانند به مناسبت دستیابی این بازی به رکوردی جدید، این بازی را با تخفیف ۳۳ درصدی روی استیم خریداری کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران استیم بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توانند این بازی را با تخفیف روی استیم خریداری کنند. به‌عبارتی از امروز تا تاریخ ۱۴ تیرماه (پنج جولای) می‌توانید بازی PUBG را با قیمت ۲۰ دلار (۳۳ درصد تخفیف) خریداری کنید. نکته جالب این است که این بازی برای اولین بار است که در فروشگاه استیم تخفیف می‌خورد. همچنین در ادامه اعلام شده است که دلیل این تخفیف، این است که بازی PUBG رکورد جدیدی را به‌نام خود ثبت کرده است.

به‌تازگی اعلام شده که بازی پابجی توانسته است ۵۰ میلیون نسخه روی کامپیوتر و ایکس باکس وان فروش داشته باشد و اگر تعداد بازیکنان نسخه موبایل را نیز در نظر بگیریم، بازی پابجی ۴۰۰ میلیون کاربر دارد که ۸۷ میلیون به‌صورت روزانه این بازی بتل رویال را تجربه می‌کنند. همچنین در جریان نشست خبری برگزار شده ناشر بازی PUBG اعلام کرد:

ما همچنان به‌تلاش خود ادامه می‌دهیم تا محتویات جدیدی را به‌ بازی روی پلتفرم‌های مختلف اضافه کنیم و تمامی نسخه‌ها را بهبود بخشیم. ما می‌دانیم که کارهای بسیاری را می‌توانیم انجام دهیم تا PlayerUnknown's Battlegrounds را به بازی بهتری برای هواداران‌مان تبدیل کنیم.

تا به‌حال دو نقشه برای نسخه PC بازی پابجی در دسترس قرار داده شده است و دو روز دیگر، نقشه سوم با نام Sanhok در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین مایکروسافت نیز اعلام کرده بود که چهارمین نقشه بازی پابجی در فصل زمستان روی Xbox One عرضه می‌شود که طبیعتا، این نقشه ابتدا در دسترس کاربران پی سی قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده