// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

بازی MechWarrior 5: Mercenaries تا سال 2019 تاخیر خورد

مدیر کمپانی Piranha Games اعلام کرد که بازی MechWarrior 5: Mercenaries برای بهبود تجربه بخش تک نفره تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است. با زومجی همراه باشید.

با توجه به آخرین اخبار بازی، راس بولاک‌ (Russ Bullock)، مدیر کمپانی Piranha Games اعلام کرد که بازی MechWarrior 5: Mercenaries تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است. این خبر به تازگی در توییتر این شخص منتشر شده است و در توضیحات آن ذکر شده است که دلیل این تاخیر، ارائه بهترین تجربه ممکن در بخش تک نفره بازی بوده است.

آخرین باری که ما شاهد بخش تک نفره در مجموعه MechWarrior بودیم، به سال ۲۰۰۲ و بازی MechWarrior 4: Mercenaries بر می‌گردد. نسخه پنجم مجموعه MechWarrior در آذرماه سال ۹۵ معرفی شد و بعد از آن کمپانی Piranha Games اعلام کرد که بازی قرار است با ویژگی‌‌های همکاری چهارنفره و پشتیبانی از مادسازی، در ماه دسامبر (آذر-دی) سال ۲۰۱۸ منتشر شود. بر اساس گفته‌های بولاک، آن‌ها قرار است تا تاریخ دقیق بازی را بالاخره در رویداد MechCon که در یکم ماه دسامبر (دهم آذرماه) برگزار می‌شود، اعلام کنند. رویداد MechCon امسال از تاریخ دهم تا یازدهم آذرماه در شهر ونکوور برگزار می‌شود و نسخه دموی بازی MechWarrior 5: Mercenaries در این رویداد قابل بازی خواهد بود.

مجموعه MechWarrior در دنیای BattleTech رخ می‌دهد و بازیکنان در این دنیا با استفاده از روبات‌های عظیم‌الجثه باید با دیگر روبات‌ها مبارزه کنند. بازی MechWarrior 5: Mercenaries در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم پی سی عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده