// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۲

نقشه Sanhok بازی PUBG به زودی روی کامپیوتر عرضه می‌شود

روز جمعه یک به‌روزرسانی جدید برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در دسترس قرار خواهد گرفت که در جریان این آپدیت نقشه Sanhok به بازی اضافه می‌شود.

باتوجه به اخبار بازی منتشر شده، در روز جمعه یک تیرماه (۲۲ ژوئن) به‌روزرسانی جدیدی برای بازی PUBG منتشر می‌شود که در جریان این آپدیت (پچ #15) شاهد برطرف شدن بعضی از مشکلات رابط کاربری و صداگذاری‌های بازی هستیم و از همه مهم‌تر، نقشه‌ی جدیدی به نام Sanhok به بازی اضافه می‌شود.

نقشه‌ی Sanhok مدتی بود که توسط تیم سازنده در سرورهای آزمایشی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds مورد آزمایش قرار گرفته بود تا مشکلات احتمالی‌اش برطرف شوند و حال، به‌نظر می‌رسد از همه نظر آماده است تا در دسترس مخاطبان قرار بگیرد. برخلاف دو نقشه قبلی بازی، Sanhok یک نقشه چهار کیلومتر در چهار کیلومتر است که اگر این مقیاس اندازه‌اش را با نقشه‌های Erangel یا Miramar مقایسه کنیم، می‌بینیم که Sanhok یک‌چهارم نقشه‌های ذکر شده است.

با این حال شاید فکر کنید از آن جایی که با یک نقشه کوچک طرف هستیم، تعداد بازیکنان نیز کمتر خواهد بود. نکته اینجا است که تعداد بازیکنان در نقشه Sanhok همان ۱۰۰ نفر است و از این‌رو شاهد مبارزات و نبردهای سریع‌تر نسبت به سایر نقشه‌ها هستیم. در ادامه نیز استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp)، سازنده بازی پابجی، اعلام کرد که در آپدیت شماره ۱۵ بازی شاهد اسلحه‌ای به نام QBZ95 خواهیم بود.

این اسلحه از گلوله‌هایی با قطر ۵.۵۶ میلی‌متر استفاده می‌کند و در هر خشاب ۳۰ گلوله قرار دارد. البته استودیو پابجی کورپ اعلام کرده است که خشاب این اسلحه تا سقف ۴۰ گلوله نیز ارتقا پیدا خواهد کرد و تنها در نقشه Sanhok به‌جای اسلحه SCAR-L در دسترس قرار خواهد گرفت. جدای از محتویات ذکر شده، در به‌روزرسانی شماره ۱۵ بازی پابجی، تغییراتی روی رابط کاربری لیدربورد، مشاهده مجدد و لیست دوستان اعمال و مشکلات‌شان رفع شده است. همچنین بخش‌هایی از رابط کاربری‌های بازی نیز از نظر بصری بهبود پیدا کرده‌اند اما مهم‌ترین بهبود روی Mini Map بازی اعمال شده است که نسبت بزرگی و کوچکی Mini Map، به سرعت شما در بازی بستگی دارد.

با تمام این تفاسیر اگر علاقه‌مند به خوندن تمامی ویژگی‌های آپدیت شماره ۱۵ بازی PUBG هستید، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد محتویات بازی PlayerUnknown's Battlegrounds چیست؟ آیا از نقشه‌های بازی راضی هستید؟

نقشه Sanhok بازی PUBG


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده