نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

جزییاتی از آپدیت های آینده بازی Hunt: Showdown منتشر شد

اطلاعات جدیدی از آپدیت‌های آینده بازی Hunt: Showdown منتشر شده است که همگی آن‌ها، نوید هرچه عمیق‌تر و با‌کیفیت‌تر شدن گیم پلی این اثر را می‌دهند.

همان‌طور که می‌دانید بعد از یک دوره توسعه‌ی طولانی و مدت‌ها انتظار، نهایتا نسخه‌ی Early Access بازی Hunt: Showdown در ماه فوریه (اوایل اسفندماه) تحت اختیار کاربران استیم قرار گرفت. این بازی ماموریت محور، چندنفره و اول‌شخص که مسئولیت ساخت و توسعه‌ی آن را کمپانی کرایتک بر عهده داشته است تاکنون و از زمان عرضه چندین و چند آپدیت و به‌روز‌رسانی دریافت کرده است؛ آپدیت‌هایی که شامل محتوا و گاهی زبان‌هایی تازه برای این بازی بوده‌اند و به هرچه باکیفیت‌تر کردن تجربه‌ی این بازی کمک شایانی کرده‌اند. حال این کمپانی اعلام کرده است که در طول امسال، به‌روز‌رسانی‌های دیگری نیز برای این بازی منتشر خواهد شد که در ادامه‌ی آپدیت‌های پیشین، محتوای تازه‌ای را برای تجربه‌ی هرچه بهتر و لذت‌بخش‌تر کردن این بازی به آن اضافه خواهند کرد.

طی بازدید‌ها و مصاحبه‌های صورت گرفته در E3 امسال، خبرنگار وب‌سایت تخصصی Dualshockers اطلاعات جالبی از آپدیت‌های این بازی کسب کرده و در اختیار هواداران قرار داده است. به گفته‌ی او با اینکه هیچ‌کدام از این بروز‌رسانی‌ها تغییر بسیار بزرگی در بازی ایجاد نمی‌کنند اما یکایک آن‌ها تجربه‌ی بازی را ملموس، لذت‌بخش‌تر و هیجان‌انگیز‌تر خواهند کرد. این محتوای جدید عناصری همچون سلاح‌های تازه، آیتم‌های پشتیبانی (ساپورت) و حتی مکانیک‌های تازه‌ای را به گیم‌پلی بازی اضافه می‌کنند.

در صورت آشنایی نداشتن با بازی Hunt: Showdown، شما عزیزان را به تماشای آخرین نمایش این بازی در رویداد E3 2018 دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

بزرگترین و بهترین اسلحه‌ای که از طریق آپدیت‌های پیش رو به این بازی اضافه خواهد شد Vintage Crossbow نام دارد. این اسلحه از نظر اندازه بسیار بزرگ است و همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید به همین نسبت بارگذاری تیر یا ریلود نیز در آن طولانی‌تر از دیگر اسلحه‌ها خواهد بود. اما جدای از این نکات، این اسلحه هیچ‌گونه صدایی هنگام شلیک از خود تولید نمی‌کند و علاوه بر این، می‌توانید تیر شلیک‌شده از آن را مجددا از جسد قربانیان خود بیرون بکشید. یک کمان دستی کوچک‌تر که عملکردی همانند هفت‌تیر خواهد داشت نیز به سلاح‌های قابل‌استفاده در بازی اضافه شده است که بازیکنان می‌توانند آن را همزمان با سلاحی همچون Vintage Crossbow حمل کنند.

علاوه بر نکات ذکر شده، پس از انجام این آپدیت‌ها بازیکنان می‌توانند سلاح‌هایی همچون چاقو و تبر را به سمت دشمنان خود پرتاب کنند که نه تنها باعث تغییرات بسیار جالب و هیجان‌انگیزی در گیم‌پلی بازی خواهد شد؛ بلکه به بازیکنان کمک می‌کند تا با ذخیره کردن مهمات، عملکرد بهتری از خود در بازی نشان دهند. از دیگر سلاح‌های اضافه شده به بازی می‌توان به تله‌های خرس و بمب‌های چسبنده اشاره کرد که راهی بسیار خوب برای آسیب رساندن به دشمنان از فاصله‌ی دور محسوب می‌شوند. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفته شد با اینکه هیچ‌کدام از این سلاح‌ها تغییر قابل‌توجهی در ساختار گیم‌پلی Hunt: Showdown به‌وجود نمی‌آورند اما اضافه شدن آن‌ها به هرچه عمیق‌تر شدن گیم‌پلی این بازی کمک بزرگی می‌کند.

hunt: showdown

یکی از سلاح‌های بسیار جالبی که به‌وسیله‌ی این آپدیت‌ها به بازی اضافه‌ خواهد شد Wasp Grenade (نارنجک زنبوری) نام دارد. این نارنجک هنگام انفجار موجی از زنبور‌ها را در اطراف دشمنان شما ظاهر می‌کند که به‌ آن‌ها آسیب‌های طولانی و زخم-مانند وارد می‌کند. با وجود اینکه آسیب‌های این سلاح به‌وسیله‌ی چند آیتم در بازی قابل خنثی‌سازی (یا به اصلاح گیمر‌ها قابل کانتر) است اما به‌ جرات می‌توان از آن به عنوان یکی از جالب‌ترین و خاص‌ترین سلاح‌ها در بازی‌های شوتر جدید یاد کرد.

‌به‌علاوه، Hunt: Showdown میزبان نوعی سلاح آتشین (یا Flare gun) نیز خواهد بود. این سلاح علاوه بر اینکه می‌تواند برای دید بهتر در شب یا پرت کردن حواس دشمنان مورد استفاده قرار بگیرد، قابلیت وارد کردن آسیب جدی به بسیاری از دشمنان شما در بازی را دارد. با اینکه این اسلحه در مقایسه با بازی‌های هم‌سبک، سلاحی استاندارد و عادی محسوب می‌شود اما نحوه‌ی استفاده و به‌کارگیری آن در Hunt: Showdown تا حدودی با دیگر بازی‌ها تفاوت دارد.

بنا بر توضیحات تیم سازنده‌ی بازی در کرایتک، تمامی این سلاح‌ها از ترکیب درخواست‌های هواداران این بازی با نقشه‌های پیشین تیم توسعه‌دهنده به وجود آمده‌اند؛ به‌طور مثال تله‌ی خرس (Bear trap) آیتمی‌ است که بر اساس درخواست مکرر هواداران به بازی اضافه شده است؛ در حالی که اضافه کردن سلاحی همچون کمان (ژrossbow) از همان ابتدا در ذهن سازندگان بازی بوده است. فارغ از همه‌ی این مسائل، توجه تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی و کمپانی Crytek به خواسته‌های هواداران و بازیکنان به خودی خود شایسته‌ی تقدیر و تشکر است.

hunt: showdown

در ادامه، یکی از نکاتی که لازم است بدانید این است که این سلاح‌ها تنها محتواهایی نیستند که Crytek برای اضافه کردن آن‌ها به این بازی برنامه‌ریزی کرده است. در به‌روز‌رسانی‌های پیش‌ رو، یک هیولای کاملا تازه با نام Water Devil به بازی اضافه خواهد شد که به شکلی هولناک در اعماق دریاچه‌های بازی به انتظار بازیکنان خواهد نشست. دلیل اضافه شدن این هیولای ترسناک به دریاچه‌های بازی این است که پیش از این، بازیکنان از این دریاچه‌ها به عنوان محلی برای اجتناب از رویارویی با دشمنان استفاده می‌کردند اما اکنون دیگر درون آب نیز محلی امن برای پنهان شدن به حساب نخواهد آمد. به‌علاوه، مکان‌های مه‌ آلود نیز به زودی راه خود را به Hunt: Showdown باز خواهند کرد؛ عنصری که تغییر چندان زیادی در گیم‌پلی بازی ایجاد نخواهد کرد اما قطعا به هرچه‌ گیرا‌تر شدن اتمسفر بازی کمک می‌کند. یک نقشه‌ی جدید نیز بر اساس محیط‌های لویزیانا (Louisiana) به بازی اضافه خواهد شد که به‌تنهایی محیطی کاملا جدید را برای جست و جو و مبارزه به هواداران هدیه خواهد داد.

hunt: showdown

در ادامه یک سری آپدیت در جهت هرچه‌ با‌کیفیت‌تر کردن عملکرد کلی بازی (رفع باگ‌ها و غیره) نیز طی هفته‌ی آینده برای بازی عرضه خواهد شد که به رفع ایرادات نسخه‌ی Early Access این بازی کمک خواهند کرد. برای مقابله با افراد به اصطلاح کمپر (Camper) نیز سازندگان راه‌حل‌هایی را به بازی اضافه خواهند کرد و بازیکان می‌توانند پس از برداشتن و کسب جوایز Bounty تا مدتی محدود دشمنان پنهان شده در اطراف خود را ببینند. به‌علاوه، بازیکنان به‌زودی می‌توانند با جست‌و‌جوی بدن دشمنان مرده‌ی خود، آیتم‌های باارزشی همچون گلوله و غیره را به‌دست بیاورند. همچنین در آینده‌ی نزدیک بازیکنان می‌توانند پس از هر بار کشته شدن، اطلاعاتی دقیق در مورد چگونگی این اتفاق را روی تصویر مشاهده کنند. فرستادن پیام‌های دعوت دوستی نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که در آینده‌ی نه چندان دور به بازی اضافه می‌شود و بدون شک باعث ایجاد شوری مضاعف در جامعه‌ی فعال و پرجمعیت این بازی خواهد شد.

هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی برای این آپدیت‌ها از طرف Crytek اعلام نشده است اما این کمپانی قول انتشار هرچه‌ سریع‌تر این بروز‌رسانی‌ها را به هواداران این بازی داده است.

برای اطلاع از تازه‌ترین اخبار در این زمینه، با ما در تیم خبری زومجی همراه باشید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده