نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

همکاری آمازون با خالق مردگان متحرک برای ساخت سریال انیمیشنی Invincible

شرکت آمازون استودیو از همکاری با رابرت کرکمن، خالق مجموعه مردگان متحرک برای ساخت سریال انیمیشنی Invincible (شکست‌ناپذیر) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمیک و مجموعه دیگری از رابرت کرکمن، خالق مردگان متحرک (The Walking Dead) قرار است تبدیل به یک سریال تلویزیونی شود. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، آمازون از تایید همکاری با کرکمن برای ساخت سریال انیمیشنی براساس کمیک Invincible خبر داده است. در حال حاضر آمازون سفارش ساخت فصل اول سریال Invincible را صادر کرده است. فصل اول این انیمیشن سریالی قرار است در ۸ قسمت یک ساعته تولید و منتشر شود. سایمن راسیوپا، نویسنده سریال Teen Titans (تایتان‌های نوجوان)، شورانر این سریال انیمیشنی خواهد بود. همچنین کرکمن نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال Invincible حضور خواهد داشت. 

Robert Kirkman

سریال Invincible قرار است یک سریال انیمیشنی بزرگسالانه باشد. این سریال انیمیشنی قرار است داستان مارک گریسون را روایت کند که قدرت و استعداد‌های پدرش، اومنی-من را به ارث برده و در کمیک آن شاهد به تصویر کشیده شدن مشکلات او و دست و پنجه نرم کردن آن با قدرت‌هایش و همچنین مسئولیت‌هایش به عنوان یک نوجوان بی تجربه هستیم. شخصیت مارک گریسون برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۲ و در کمیک Tech Jacket معرفی شد؛ اما اولین شماره کمیک Invincible در سال ۲۰۰۳ عرضه گردید و در نهایت شماره ۱۴۴ و پایانی آن در فوریه امسال منتشر شد. علاوه بر سریال The Walking Dead و سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید)، سریال Outcast (رانده‌شده) دیگر سریالی است که براساس کمیک و کتاب‌های کرکمن تولید و منتتشر شده است و سریال Invincible چهارمین اقتباس تلویزیونی براساس کارهای کرکمن خواهد بود.

همچنین یک اقتباس سینمایی براساس مجموعه Invincible نیز در دست ساخت است و با توجه به قرارداد آمازون و کرکمن تصور می‌شد که ساخت این فیلم لایو اکشن لغو شده است؛ اما لزلی گلدبرگ از هالیوود ریپورتر اعلام کرد که فیلم Invincible همچنان در دست ساخت است. در سال ۲۰۱۷، سث روگن و اوان گلدبرگ، سازندگان سریال Preacher (پریچر) پس از توافق با یونیورسال پیکچرز، کارگردانی، وظیفه نوشتن فیلمنامه و همچنین تهیه کنندگی فیلم Invincible را بر عهده گرفتند که هنوز در این پروژه حضور دارند. با این حال، اطلاعات بیشتری از مراحل ساخت این فیلم در دسترس نیست.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده