// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

Inside و Limbo هفته آینده برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند

استودیو Playdead اعلام کرد که بازی Limbo و Inside، هفته آینده روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند.

بازی Limbo و بازی Inside دو اثر تحسین شده و محبوب در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌ حساب می‌آیند که تا به حال روی پلتفرم‌های زیادی عرضه شده‌اند. با این حال با عرضه نینتندو سوییچ و پشتیبانی خوبش از بازی‌های مستقل و پلتفرمر، انتظار می‌رفت این دو بازی نیز برای نینتندو سوییچ عرضه شوند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو پلی‌ دد (Playdead)، خالق بازی‌های Inside و Limbo، در جریان یک توییت در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که بازی Limbo و بازی Inside، در روز پنجشنبه هفت تیر ماه (۲۸ ژوئن) روی Nintendo Switch عرضه می‌شوند. این خبر در حالی است که بازی Inside در گذشته برای نینتندو سوییچ تایید شده بود اما تاریخ عرضه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده بود.

بازی Limbo برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ روی ایکس باکس 360 روانه بازار شد و در ادامه، این بازی برای کامپیوتر، پلی استیشن 3 و سیستم عامل iOS نیز عرضه شد. البته Limbo در حال حاضر روی پلتفرم‌های نسل هشتمی نیز در دسترس است. همچنین آخرین ساخته استودیو پلی‌دد که Inside نام دارد، در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد و توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در خلاصه بررسی خود از بازی Inside نوشت:

برخی از بازی‌ها هستند که وقتی آنها را به پایان می‌رسانید، تا مدت زیادی به آنها فکر می‌کنید. Inside در همین دسته قرار می‌گیرد. یک بازی مستقل معمایی پلفترمر فوق‌العاده که ترکیبی است از داستانی عجیب، فضایی تاریک، موسیقی‌های فوق‌العاده کم اما بسیار تاثیرگذار، گیم‌پلی‌ای بی‌نقص، معماهایی خلاقانه و دوست‌داشتنی و یک پایان‌بندی که تا مدت‌های زیادی ذهن شما را درگیر خود می‌کند. Inside، از طرف دیگر، با معماهای فوق‌العاده هوشمندانه خود، ادای دینی است به تمام کسانی که بچگی‌های خود را به تجربه بازی‌های پلتفرمر گذرانده‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده