// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۱

اطلاعات جدیدی از بازی Trials Rising منتشر شد

در جریان مصاحبه یکی از توسعه‌دهندگان بازی Trials Rising در Playstation Live نمایشگاه E3 2018، اطلاعات بیشتری از این بازی منتشر شد.

در جریان کنفرانس خبری یوبیسافت در آستانه نمایشگاه E3 2018 بازی Trials Rising، جدیدترین نسخه از مجموعه Trials، معرفی شد و اعلام شد که این بازی برای اولین بار برای نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود. همچنین در Playstation Live و نمایشگاه E3 2018، مصاحبه‌ای با یکی از توسعه‌دهندگان بازی انجام شد و اطلاعات بیشتری از Trials Rising در دسترس قرار گرفت.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، در بازی Trials Rising شاهد بازگشت ویژگی Track Editior یا همان ادیتور پیست هستیم. در بازی Trials Fusion و بازی Trials Evolution نیز ویژگی ادیتور پیست وجود داشت و به بازیکنان اجازه می‌داد پیست دلخواه خود را طراحی کنند. حال در جدیدترین نسخه از مجموعه Trials نیز این ویژگی گسترده‌تر از همیشه بازگشته است. طبق مصاحبه انجام شده در Playstation Live، مشخص شد که ادیتور پیست بازی Trials Rising، دارای ۸۰۰۰ قطعه ساختمانی مختلف است و بازیکنان می‌توانند از این قطعات استفاده کنند تا پیست مورد علاقه خود را توسعه دهند. در ادامه مشخص شده است که تعداد زیادی از این قطعات، مربوط به نسخه‌های پیشین می‌شوند.

یکی از نکات خوب ویژگی ادیتور پیست این است که بازیکنان و جامعه کاربری بازی می‌توانند طراحی‌های خود را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارند و تنوع بازی را بیش از پیش افزایش دهند. از طرفی تیم توسعه‌دهنده می‌تواند از طراحی‌های صورت گرفته استفاده کند یا حتی طراحانی را استخدام کند تا نقشه‌های خود را توسعه بدهند تا سایر بازیکنان نیز بتوانند از این نقشه‌ها استفاده کنند.

در انتها صحبت‌هایی در مورد بخش چندنفره بازی انجام شد. بخش چندنفره اهمیت بالایی برای تیم سازنده دارد و در جریان آن شما و یکی از دوستان‌تان سوار یک موتورسیکلت خواهید شد و به صورت مشارکتی، بازی را انجام می‌دهید. در این حالت باید به صورت تیمی کار کنید تا بتوانید مراحل را پشت سر بگذارید. همچنین اگر علاقه‌مند به دریافت بتای بازی Trials Rising هستید، می‌توانید از اینجا ثبت نام کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیو مصاحبه صورت گرفته در Playstation Live را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذرید. بازی Trials Rising در تاریخ ۳۰ بهمن‌ماه (۱۹ فوریه ۲۰۱۹) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده