// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

پوسته رایگان و پویا بازی Assassins's Creed Odyssey برای پلی استیشن 4 منتشر شد

علاقه‌مندان به بازی Assassin's Creed Odyssey می‌توانند پوسته رایگان و پویا این بازی را از فروشگاه پلی استیشن آمریکا دانلود کنند.

یکی از جذابیت‌های پلی استیشن 4، وجود پوسته‌های مختلفی است که کمپانی و استودیوهای بازیسازی از بازی‌های خود منتشر می‌کنند تا کاربران بتوانند با دانلود یا خرید آن‌ها، ظاهر جدیدی به داشبورد PS4 خود بدهند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، به‌تازگی یک پوسته رایگان از بازی Assassin's Creed Odyssey در فروشگاه پلی استیشن منتشر شده است.

یکی از ویژگی‌های خوب این پوسته رایگان، این است که در کنار رایگان بودن، پویا است و در پس زمینه این پوسته، یک موسیقی زیبا نیز پخش می‌شود. همچنین اعلام شده که پوسته بازی Assassin's Creed Odyssey برای کاربران آمریکا در نظر گرفته شده است. از این‌رو اگر حساب کاربری آمریکا ندارید، به‌راحتی می‌توانید یک حساب کاربری بسازید و پس از دانلود پوسته مورد نظر، آن را روی کنسول پلی‌استیشن 4 خود Primary کنید.

تا به حال پوسته‌های رایگان زیادی از سوی توسعه دهندگان در دسترس کاربران قرار داده شده است اما اکثرا مربوط به ژاپن یا اروپا بوده‌اند و وجود این پوسته مخصوصا برای ما ایرانی‌ها، خبر خوبی است. در انتها با دانلود این پوسته نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Assassin's Creed Odyssey در تاریخ ۱۳ مهرماه (پنج اکتبر) برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و کامپیوتر منتشر می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده