// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

چالش های The Crew اتومبیل هایی را در بازی The Crew 2 آزاد می‌کند

با انجام چالش‌هایی در بازی The Crew به اتومبیل‌های ویژه‌ای در جدیدترین نسخه این مجموعه یعنی The Crew 2 دست پیدا کنید.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) در آستانه عرضه بازی The Crew 2 تریلری از این بازی منتشر کرد که بازیکنان را با چالش‌های نسخه اول این سری برای دریافت اتومبیل در The Crew 2 آشنا می‌کند. سازنده این بازی یعنی استودیو آیوری تاور (Ivory Tower) اعلام کرد که بازیکنان پیش از عرضه این محصول می‌توانند با انجام این چالش‌ها در نسخه اول یعنی بازی The Crew به اتومبیل‌های ویژه‌ای در دومین نسخه این بازی دست پیدا کنند.

بازیکنان با ملحق شدن به بخش Rewards Program بازی The Crew می‌توانند به ۱۸ چالش گنجانده‌شده در آن مراجعه کنند. گفتنی است که هر یک از این چالش‌ها، اتومبیل‌های مخصوصی را به بازیکنان در بازی The Crew 2 تقدیم می‌کند. نوزدهمین اتومبیل که با نام Ferrari 458 معرفی شده است، برای همه بازیکنانی در نظر گرفته شده است که صرفا در این برنامه شرکت کنند.

در ادامه می‌توانید جزئيات برخی از این چالش‌ها را مشاهده کنید و برای اطلاع از فهرست اصلی به وب‌سایت رسمی مراجعه کنید:

  • For Mustang GT 2015: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید تمامی جوانب ظاهری یک اتومبیل را شخصی سازی کنید
  • Ducati Diavel: برای دریافت این وسیله نقلیه باید یک کامبو Stunt به مدت یک دقیقه انجام شود
  • Maserati Gran Turismo: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید به لول ۵۰ دست پیدا کنید
  • Chevrolet Camaro RS 1969: برای دریافت این اتومبیل باید با یک اتومبیل درون شهری، یک مدال پلاتینیوم حالت داستانی را کسب کنید
  • Indian Chief Dark Horse 2015: برای به دست آوردن این وسیله نقلیه باید ۵ الی ۱۰ نقطه از قسمت جنوبی را در دست بگیرید و V4 را از آن خود کنید
  • KTM 450 Rally 2015: برای دستیابی به این وسیله نقلیه باید یک Ghost با سطح Platinum را شکست دهید

سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری از این بازی منتشر کردند که اتومبیل‌های فوق را به معرض نمایش قرار می‌دهد. بازی جدید همچنین دارای Season Pass نیز می‌شود و بازیکنان می‌توانند با خریداری کردن آن از محتویاتی که هر سه ماه یکبار و دو اتومبیل جدید که هر ماه برای بازی منتشر می‌شود به طور رایگان بهره‌مند شوند.

بازی The Crew 2 در تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیرماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های منتشر شده تا به امروز می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی The Crew 2 در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده