// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۵

بازی Swords & Soldiers HD را به رایگان از استیم دانلود کنید

با معرفی بازی Swords & Soldiers II Shawarmageddon، نسخه پیشین این مجموعه یعنی بازی Swords & Soldiers HD به مدت محدود در استیم رایگان شد.

بازی Swords & Soldiers II Shawarmageddon پاییز سال جاری از طریق پلتفرم استیم برای پی سی منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازنده این اثر یعنی استودیو رونیمو گیمز (Ronimo Games) اعلام کرد که به مناسبت این امر و همچنین آشنایی بازیکنان با نسخه پیشین، بازی Swords & Soldiers HD هم‌اکنون در استیم به طور رایگان قابل بازی و دانلود است. بازی مذکور برای مدت ۲۴ ساعت در استیم به رایگان در دسترس قرار گرفته است و بازیکنان تا ۱۰:۳۰ فردا که مصادف می‌شود با جمعه ۱ تیرماه، مهلت دارند که این بازی را تجربه کنند؛ چرا که پس از ساعت یاد شده نسخه رایگان از دسترس خارج می‌شود.

Swords and Soldiers HD یک بازی کارتونی با دوربین سایداسکرولینگ است که المان‌های استراتژی همزمان (RTS) را در خود جای داده است. وایکینگ‌ها، آزتک‌ها و چینی‌ها در دنیای این بازی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا همدیگر را شکست دهند. برای پیروزی در این بازی شما با جمع‌آوری کردن منابع به ساخت و ساز خانه‌ها می‌پردازید و در آن سو با استفاده از جادو‌ها می‌روید تا قلعه دشمن خود را با خاک یکسان کنید. بازی مذکور با داشتن حالت تک نفره یا همان کمپین می‌تواند مدت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. البته چندین حالت چند نفره نیز ضمیمه این بازی شده است.

Swords & Soldiers HD

اگر از نسخه رایگان بازی Swords & Soldiers HD لذت بردید و قصد داشتید که نسخه بعدی آن را نیز تجربه کنید،‌ هم‌اکنون می‌توانید Swords & Soldiers II Shawarmageddon را با قیمت ۲۰ دلار از استیم پیش خرید کنید. سازنده این بازی همچنین کمپینی را نیز در سایت کیک‌استارتر (Kickstarter) با هدف ۵۰ هزار دلار برگزار کرده است تا به این شکل به ساخت محتویات بیشتر برای این بازی بپردازد. رده‌های مختلفی برای کمک مالی در کمپین این بازی گنجانده شده است که حامیان مالی می‌توانند با مشخص کردن هر یک، از مزایای مختلف هر کدام از آنها بهره‌مند شوند.

برای دانلود نسخه رایگان بازی Swords & Soldiers HD از طریق این لینک می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید. گفتنی است که فردا صبح ساعت ۱۰:۳۰ فرصت دریافت رایگان این بازی تمام می‌شود.

آیا برای دانلود کردن نسخه رایگان این بازی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده