نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

همکاری شبکه CBS با الکس کورتزمن برای تولید سریال های جدید Star Trek

شبکه CBS با الکس کورتزمن، شورانر جدید سریال Star Trek: Discovery، برای ساخت چندین سریال مختلف براساس مجموعه پیشتازان فضا به توافق رسید.

اوایل این هفته بود که شبکه CBS از قطع همکاری با گرچن جی. برگ و آرون هاربرتز، شورانرهای فصل اول سریال Star Trek: Discovery (پیشتازان فضا: دیسکاوری) خبر داد. پس از آن این شبکه الکس کورتزمن، کارگردان ریبوت فیلم The Mummy (مومیایی)، را به‌عنوان شورانر جدید این سریال معرفی کرد و او که پیش از این در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در سریال حضور داشته است، حال وظیفه ساخت فصل دوم این سریال را نیز بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه CBS به دنبال گسترش دنیای سریال Star Trek (پیشتازان فضا) با الکس کورتزمن است.

Alex Kurtzman

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده،‌ کورتزمن قراردادی پنج ساله با شبکه CBS برای نظارت روی گسترش دنیای تلویزیونی مجموعه پیشتازان فضا امضا کرده است. طبق این قرارداد، او وظیفه دارد تا روی توسعه مجموعه‌های جدید و سایر محتواهای موجود در دنیای پیشتازان فضا که قرار است از این شبکه منتشر شود، نظارت کند. وظیفه ساخت یکی از این سریال‌های احتمالی بر عهده جاش شوارتز و استفانی ساویج، سازندگان سریال Runaways (فراری‌ها) محصول مشترک شبکه استریم هولو و مارول، است که گفته می‌شود اتفاقات این سریال در آکادمی استارفلیت (Starfleet Academy) جریان خواهد داشت. 

در همین حال گفته می‌شود که دو سریال دیگر،‌ مینی سریال هستند. تمرکز یکی از این دو پروژه روی داستان Wrath of Khan (خشم خان) خواهد بود، اما اطلاعاتی از مینی سریال دیگر مجموعه پیشتازان فضا در دسترس نیست. همچنین یک سریال انیمیشنی نیز براساس مجموعه Star Trek در دست ساخت است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد روند توسعه این چهار سریال احتمالی مجموعه پیشتازان فضا یا اینکه چقدر هر یک از این پروژ‌ه‌ها شانس تولید و پخش را دارند، در دسترس نیست. با این حال، به نظر می‌رسد که شبکه CBS در نظر دارد تا سریال‌های بیشتری را براساس مجموعه Star Trek تولید و منتشر کند.  


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده