// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

روند توسعه نسخه سوییچ بازی Unravel Two حداقل شش ماه دیگر زمان نیاز دارد

یکی از افراد استودیوی Coldwood Interactive اعلام کرد که توسعه این بازی برای سوییچ حداقل به ۶ ماه دیگر زمان نیاز دارد.

پس از دو سال از زمان عرضه بازی Unravel، استودیو کلدوود اینتراکتیو علاوه بر معرفی نسخه دوم این بازی، با انتشار این بازی در جریان کنفرانس EA Play همه را شگفت‌زده کرد. نسخه دوم Unravel همچنان ما را با شخصیت یارنی همراه می‌کند و با کمک دوست جدیدش می‌توانیم این بازی زیبا را علاوه بر حالت تک نفره، در حالت دو نفره نیز تجربه کنیم. اگرچه در کنار این سورپرایز، عدم عرضه این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ، دارندگان این کنسول را ناراحت کرد و حالا معلوم شده است که دلیل عدم عرضه آن روی این کنسول چه بوده است.

مایکل گیل تهیه‌کننده استودیوی کلدوود اینتراکتیو در جریان یک مصاحبه با وبسایت GameIndustry اطلاعاتی از جزییات روند توسعه و انتشار بازی Unrave Two در اختیار این وبسایت قرار داده است.

گیل در رابطه با نسخه سوییچ بازی اشاره کرد که توسعه این بازی برای کنسول سوییچ، به زمان و منابع بیشتری نیاز داشته است و به همین دلیل آن‌ها نتوانسته بودند در زمان سورپرایز خود، این بازی را برای این کنسول آماده کنند. گیل در ادامه گفت که روند توسعه بازی برای کنسول نینتندو سوییچ، ۶ ماه بیشتر از دیگر پلتفرم‌ها، زمان نیاز دارد. بخش بزرگی از این زمان مربوط به نیازهای فنی بازی می‌شود که باعث شده است تا Unravel Two از یک پلتفرمر ساده، فراتر رفته باشد. این بازی از انواع فیزیک‌ها و جلوه‌های حرکتی مختلف بهره می‌برد. جلوه‌های همانند محیط پس زمینه بازی و فیزیک نخی که مربوط به کاراکترهای اصلی بازی هستند. گیل معتقد است که نینتندو سوییچ، کنسولی است که برای بازی Unravel Two ساخته شده است، اما با توجه به سیستمی که این بازی نیاز دارد، روند توسعه آن برای نینتندو سوییچ، کار دشواری خواهد بود.

بازی Unravel Two در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی قابل دانلود و بازی کردن است. این بازی از زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد و در ادامه می‌توانید خلاصه بررسی این بازی را مطالعه کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

Unravel 2 از آن دست بازی‌هایی نیست که می‌توانند انقلابی در یک ژانر ایجاد کنند یا حتی، یک سری عناصر جدید به آن اضافه کنند. سازندگان بازی شخصیت دوم و حالت Co-Op را به عنوان تغییر اصلی در مقایسه با نسخه اول به بازی اضافه کرده‌اند ولی پازل‌ها و مراحل اصلی بازی، به شکلی طراحی شده‌اند که خیلی از پتانسیل بالای این ویژگی‌ها استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل هم بازی در ارائه تجربه همکاری خیلی موفق ظاهر نمی‌شود ولی در عین حال، به عنوان یک تجربه تک‌نفره ۲۰ دلاری قطعا ارزش وقت گذاشتن و بازی کردن را دارد و اصطلاحا، بازی حال خوب کنی است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده