// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

ساخت بازی The Guild 3 با همکاری استودیو Purple Lamp به پایان می‌رسد

استودیو Purple Lamp با شروع همکاری خود با سازنده بازی The Guild 3 یعنی استودیو گولم‌لبز قصد دارد که فاز Early Access بازی را به اتمام برساند.

مهر ماه سال گذشته در جریان اخبار بازی خواندیم که کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) و استودیو گولم‌لبز (GolemLabs) بازی The Guild 3 را از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) در دسترس کاربران قرار دادند. حال سازندگان اعلام کردند که با تیم توسعه‌دهنده حاضر در استودیو پِرپل لامپ (Purple Lamp) طرح همکاری ریخته‌اند تا بتوانند بازی The Guild 3 را هرچه زودتر از فاز ارلی اکسس خارج کنند و نسخه نهایی آن را منتشر کنند.

استودیو یاد شده به تازگی در شهر وین، واقع در کشور اتریش، در اوایل سال جاری میلادی تاسیس شده است. البته گفتنی است که این استودیو در حال ساخت بازی‌های پی‌ سی، کنسول و موبایل است که این پروژه‌ها هنوز معرفی نشده‌اند.

به نقل از کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک، پرپل لامپ در حال حاضر کار خود را شروع کرده است و در حال توسعه ویژگی‌های جدیدی برای این بازی است؛ محتویاتی همچون جوامع بیشتر، مکانیزم حق حاکمیت و آیتم‌های بخش چند‌نفره. هارالد ریجلر، مدیر عامل استودیو پرپل لامپ، در مورد همکاری جدید آنها برای توسعه بازی The Guild 3 نوشت:

The Guild یک مجموعه بسیار جذاب است و ما مفتخر هستیم که توانستیم تجربه‌ها و اشتیاق شخصی خود را در این بازی بدمیم تا به این شکل بتوانیم یک روند استراتژی را برای طرفداران این سری به ارمغان آوریم.

در آن سو، رئیس استودیو گولم‌لبز یعنی جین‌رن کوچر در مورد تجربه‌های خود در سال‌های اخیر برای توسعه این مجموعه نوشت و خاطرنشان کرد که مشتاق است بازی The Guild 3 هرچه زودتر به دست طرفداران برسد.

در چند سال اخیر، نفرات حاضر در استودیو گولم‌لبز از کار روی The Guild 3 افتخار بزرگی کسب کرده‌اند. به هر حال، مراحل‌ آخر توسعه این پروژه به دست افرادی ماهر در THQ Nordic و Purple Lamp انجام خواهد شد. حال از این به بعد استودیو گولم‌لبز با افتخار منتظر این است که هرچه زودتر بازی The Guild 3 منتشر شود. اکنون وقت آن فرارسیده است که نفرات حاضر در استودیو گولم‌لبز ماجرا‌های جدید و هیجان‌انگیزی را آغاز کنند.

نسخه Early Access بازی The Guild 3 هم‌اکنون برای کامپیوتر در دسترس است و با توجه به همکاری جدید با استودیو پرپل لامپ انتظار می‌رود که سرعت توسعه این پروژه افزایش پیدا کند و هرچه زودتر شاهد انتشار نسخه نهایی آن باشیم. بازی مذکور در سبک استراتژی، نقش آفرینی و شبیه‌سازی در حال توسعه است که وقایع آن در قرون وسطی جریان دارد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در پایین به تریلر هنگام عرضه نسخه Early Access آن نگاهی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد طرح همکاری جدید توسعه دهندگان با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده