نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

رابرت زمکیس فیلم جدیدی بر اساس رمان The Witches می‌سازد

طبق خبرهای منتشر شده، رابرت زمکیس کارگردانی فیلم The Witches را  بر عهده خواهد گرفت؛ این فیلم دومین اقتباس سینمایی رمان رولد دال است،.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم جدیدی براساس رمان The Witches (جادوگران) اثر رولد دال، در دست ساخت است و رابرت زمکیس، کارگردان فیلم‌های تحسین شده‌ای چون سه‌گانه فیلم Back to the Future (بازگشت به آینده)، فیلم Forrest Gump (فارست گامپ)، فیلم Cast Away (دورافتاده) و فیلم Flight (پرواز)، قرار است روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، زمکیس در آستانه توافق با شرکت برادران وارنر برای کارگردانی فیلم The Witches است. علاوه بر کارگردانی،‌ زمکیس وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت و همچنین او به‌همراه جک راپکه که در فیلم‌های بسیاری با یکدیگر همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور دارد.

اولین اقتباس سینمایی The Witches به کارگردای نیکلاس روگ و به نویسندگی آلن اسکات در سال ۱۹۹۰ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با واکنش مثبت منتقدان مواجه شد. آنجلیکا هیوستون، مای زترلینگ، روآن اتکینسون، جین هرکس، برندا بلتین، بیل پترسون و روبرتا تیلر، از جمله بازیگرانی بودند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند. رمان The Witches اثر رولد دال، برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ به چاپ رسید و منتشر شد. این رمان تحسین شده داستان یک پسر بچه هفت ساله را دنبال می‌کند که با جادوگرهای واقعی مواجه می‌شود. این پسر هفت ساله با مادربزرگش در یک هتل در کشور انگلستان زندگی می‌کند.

منابع نزدیک به ورایتی می‌گویند که نسخه جدید فیلم The Witches به کارگردانی زمکیس قرار است به منبع اصلی رمان نسبت به اقتباس سال ۱۹۹۰ وفادارتر باشد. اگرچه زمکیس در طول سال‌های گذشته بیشتر فیلم‌هایی در سبک درام ساخته و منتشر کرده است، اما او در گذشته فیلم‌های بسیاری در سبک فانتزی و علمی تخیلی را کارگردانی کرده بود. با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلم The Witches از جمله تاریخ اکران و بازیگران احتمالی آن در دسترس نیست. فیلم Welcome to Marwen (به مارون خوش آمدید) با بازی استیو کارل، جدیدترین فیلمی است که زمکیس کارگردانی آن را بر عهده داشته و این فیلم قرار است در پاییز امسال اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده