// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Dust and Salt

بازی موبایل Dust and Salt، به‌ واسطه تجربه متفاوتی که ارائه می‌دهد، توانسته است به یک اثر جذاب و باارزش تبدیل شود. با معرفی بازی موبایل Dust and Salt همراه زومجی باشید.

در میان بازی‌های موبایلی که انجام داده‌ام، موارد مختلفی را مشاهده کرده‌ام که سازنده برای ارائه یک گیم پلی متفاوت و سرگرم‌کننده، از روش‌های مختلفی استفاده کرده است. در بازی موبایل امشب به سراغ اثر دیگری خواهیم رفت که توسط استودیو پرایم گیمز بولگاریا (Prime Games Bulgaria) توسعه داده شده است و در ظاهر یک بازی نقش آفرینی است، اما سبک و سیاق آن با سایر بازی‌های نقش آفرینی پلتفرم موبایل متفاوت است. داستان بازی اندروید و آیفون Dust and Salt روایت‌گر زندگی پسری است که یک روز با پدر خود به ماجراجویی می‌رود، اما در میان راه توسط نیروهای دشمن متوقف می‌شوند و در نهایت پدر شخصیت داستان به دست سربازهای دشمن کشته می‌شود و دهکده‌شان نیز سوزانده می‌شود. پسرک داستان پس از فرار کردن و ملاقات کردن گروهی از بازمانده‌ها ماجراجویی جدیدی را شروع می‌کند و حال باید با یادگیری نحوه مبارزه کردن و موارد دیگر، از قاتلین پدرش انتقام بگیرد.

بازی موبایل Dust and Salt

Dust and Salt اثری نوشته محور با مبارزات نوبتی است

اولین نکته‌ای که از همان بدو ورود نظر شما را جلب می‌کند، سیستم پیشروی بازی است. بازی موبایل Dust and Salt همانند سایر بازی‌های نقش آفرینی نیست که از همان ابتدا شخصیت خود را طراحی کنید و پا به دنیای بازی بگذارید؛ بلکه در اینجا با اثری طرف هستید که به واسطه دیالوگ‌های مختلف داستان و روند بازی را پیش خواهید برد. به‌عبارتی بازی Dust and Salt یک اثر نوشته-محور است که در جریان آن، داستان بازی به صورت نوشته روی صفحه نمایش ظاهر می‌شود و زمانی که به رویداد مهمی برسید یا سوالی از شما پرسیده شود، گزینه‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید. در واقع این گزینه‌ها همان انتخاب‌های شما در طول بازی هستند که با انتخاب گزینه‌های مختلف، داستان بازی را پیش خواهید برد. البته در اینجا یک سری محدودیت نیز برای بازیکن تعریف می‌شود. شما یک نوار سلامت دارید؛ بعضی از اتفاق‌های بازی به شکلی هستند که اگر گزینه مورد نظر را به درستی انتخاب نکنید، شخصیت بازی نوار سلامت‌اش کم خوهد شد و در پایان اگر این روند ادامه داشته باشد، خواهید مرد که در این صورت به آخرین چک پوینت باز خواهید گشت تا گزینه مناسب را انتخاب کنید.

همین سبک روایت داستانی سبب شده است Dust and Salt از سایر بازی‌های این سبک متمایز شود و حس می‌کنید که یک کتاب داستان را در دست گرفته‌اید و در همان لحظه با نگاه کردن به آن، نوشته‌های کتاب را نمایان می‌سازید و با انتخاب گزینه‌های درست در موقعیت‌های مختلف، داستان را پیش می‌برید. با تمام این تفاسیر فکر نکنید که با اثری کاملا نوشته محور طرف هستید؛ این بخش صرفا برای روایت داستانی است و زمانی که وارد مبارزات اصلی بازی می‌شوید، با اثری مواجه خواهید شد که مبارزات نوبتی دارد. با این حال در دنیای Dust and Salt بازیکن با شخصیت‌های متفاوتی ملاقات خواهد کرد که می‌توانید آن‌ها را به تیم خود دعوت کنید. همچنین بعضی از شخصیت‌ها، حکم معلم را دارند که با سوال کردن از آن‌ها می‌توانید دانش‌های متفاوتی را یاد بگیرید و شخصیت‌ خود را توسعه دهید.

بازی موبایل Dust and Salt

در آخر بازی موبایل Dust and Salt تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز نسبت به سایر بازی‌های موبایل است که در نگاه اول شاید فکر کنید با اثری حوصله‌سربر طرف هستید؛ در صورتی که اگر به بازی زمان دهید، به‌ خوبی می‌‌تواند شما را جذب خود کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Dust and Salt


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده