// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit مشخص شد

استودیو دونت‌ناد اعلام کرد که بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit در تاریخ چهار تیرماه عرضه می‌شود.

در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت بود که بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit معرفی شد. اثری ماجراجویی که توسط استودیو دونت‌ناد (Dontnod Entertainment) در حال توسعه است و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) وظیفه نشر آن را برعهده دارد. با این حال در نمایش بازی و همچنین کنفرانس خبری اسکوئر انیکس تاریخ انتشار The Awesome Adventures of Captain Spirit به طور دقیق اعلام نشد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دونت‌ناد عکسی را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد رونمایی از تاریخ انتشار بازی اپیزودی The Awesome Adventures of Captain Spirit هستیم. البته در این میان این نکته را هم بگویم که The Awesome Adventures of Captain Spirit، تنها یک اپیزود دارد. با توجه به عکس منتشر شده، کاربران ایرانی می‌توانند ساعت ۸:۳۰ بعد از ظهر روز چهارم تیرماه (۲۵ ژوئن) بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit را روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر تجربه کنند.

برای آن دسته از افرادی که اطلاعاتی از The Awesome Adventures of Captain Spirit ندارند، باید بگویم که جهان بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit همان دنیای بازی Life is Strange است و داستان روایت‌گر زندگی پسری ۱۰ ساله است که با پدرش زندگی می‌کند.

زمان عرضه The Awesome Adventures of Captain Spirit


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده