نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

بازی Bridge Constructor Portal به صورت فیزیکی عرضه خواهد شد

استودیو کلاک استون و کمپانی هدآپ گیمز، نسخه فیزیکی بازی Bridge Constructor Portal را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان تایید کردند.

اگر قصد تهیه بازی Bridge Constructor Portal را دارید، ممکن است بخواهید پس از شنیدن این خبر کمی دست نگه دارید. در تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو کلاک استون و کمپانی هدآپ گیمز اعلام کردند که بازی شبیه‌ساز و معمایی Bridge Constructor Portal به صورت فیزیکی نیز عرضه خواهد شد و این نسخه پاداش‌هایی را برای طرفداران مجموعه در بر خواهد داشت.

با اینکه نسخه فیزیکی بازی Bridge Constructor Portal  به قیمت ۲۹.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود، اما در کنار بازی مذکور امکان تجربه بازی Bridge Constructor و بازی Bridge Constructor Stunts نیز در این نسخه برای کاربران ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 فراهم شده است. در زمان نگارش این خبر، سخنی از انتشار نسخه فیزیکی بازی برای کنسول نینتندو سوییچ به میان نیامده بود.

اگرچه قیمت ۲۹.۹۹ دلاری نسخه فیزیکی بازی دقیقا دو برابر قیمت ۱۴.۹۹ دلاری فعلی بازی Bridge Constructor Portal است، اما بازیکنان در این نسخه دو بازی اضافی دیگر را نیز دریافت می‌کنند. نسخه فیزیکی بازی Bridge Constructor Portal در تاریخ هفتم شهریورماه (۲۹ آگوست) عرضه خواهد شد.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باد بگوییم که بازی Bridge Constructor Portal کراس‌اوری بین مجموعه بازی‌های Bridge Constructor و سری بازی‌های پورتال به حساب می‌آید. هدف در هر مرحله رساندن وسایل نقلیه از مبدا به مقصد است که بازیکنان برای انجام این کار باید پل‌هایی بسازند، اما آن‌ها در این بازی مجبور به استفاده از برخی عناصر سری پورتال نیز هستند. این بازی در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

بازی Bridge Constructor Portal یک بازی پازل استاندارد و باکیفیت است که قطعا ارزش وقت گذاشتن را دارد و می‌توانید از تجربه مراحل مختلف آن و حل معما‌های جالب‌شان، لذت زیادی ببرید. البته اگر به دنبال تجربه بازی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ نسخه پی‌سی آن بروید تا درگیر مشکلات کنترل نسخه موبایل بازی و تبلیغات آزاردهنده آن نشوید.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Bridge Constructor Portal را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده