نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Lost in Harmony برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر شد

بازی Lost in Harmony نهایتا در دسترس کاربران کامپیوتر و نینتندو سوییچ قرار گرفت و کمپانی پلیدیوس و استودیو دیجیکس آرت به این مناسبت تریلر زمان عرضه آن را منتشر کردند.

ماه گذشته کمپانی پلیدیوس و استودیو دیجیکس آرت از انتشار بازی موزیکال رانر Lost in Harmony برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر خبر دادند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی در دسترس کاربران دو پلتفرم یادشده قرار گرفته است و به این مناسبت تریلر هنگام عرضه آن منتشر شده است.

بازی Lost in Harmony در هر دو پلتفرم با قیمت ۶.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. نسخه نینتندو سوییچ بازی از صفحه نمایش لمسی و قابلیت لرزشی یا HD Rumble پشتیبانی می‌کند. برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که توسعه بازی Lost in Harmony بر عهده استودیو دیجیکس آرت بوده است که پیش از این در ساخت بازی Valiant Hearts: The Great War همکاری داشته است و داستان دو شخصیت با نام‌های «کایتو» و «آیا» را دنبال می‌کند. جهان و مراحل بازی به طور کامل با دست نقاشی شده است و در مجموع بیش از ۳۰ محیط مصور منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد.

از نظر گیم‌پلی، بازیکنان در بازی Lost in Harmony باید هماهنگی خود با موسیقی را در زمان پشت سر گذاشتن موانع متنوع حفظ کنند. به گفته توسعه‌دهندگان، برای موسیقی این بازی از آثار هنرمندانی نظیر Onoken، Wyclef Jean، Tadayoshi Makino، Fumitake Igarashi و Godspeed Vivix استفاده شده است.

بازی Lost in Harmony در حال حاضر در پلتفرم‌های اندروید، iOS، PC و Nintendo Switch در دسترس است. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده