نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

پخش ادامه سریال Timeless بار دیگر لغو شد

شبکه NBC ادامه پخش سریال علمی تخیلی و سفر در زمان Timeless را پس از ساخت دو فصل از آن، رسما لغو کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه NBC پس از ساخت و انتشار دو فصل از سریال Timeless، از لغو این سریال خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این برای دومین‌بار است که این شبکه تصمیم به لغو ادامه پخش این سریال گرفته است. پیش از این، در سال گذشته شبکه NBC از لغو سریال Timeless پس از ساخت و انتشار یک فصل از آن خبر داد، اما مدت کوتاهی بعد این سریال رسما برای فصل دوم تمدید شد. با این حال، شبکه NBC در حال مذاکره با بخش تولیدات تلویزیونی سونی پیکچرز برای ساخت یک فیلم تلویزیونی دو ساعته برای پایان دادن به اتفاقات سریال Timeless است. اگر از بینندگان و طرفداران این سریال باشید، به خوبی می‌دانید که فصل دوم این سریال با یک کلیف هنگر بسیار بزرگ به پایان رسید. این فیلم تلویزیونی ممکن است شامل تمام داستان‌های ارائه شده در دو فصل سریال شود و به تمامی این داستان‌ها خاتمه دهد.

ددلاین در ادامه اضافه کرد که ایده ساخت یک فیلم تلویزیونی دو ساعته براساس سریال Timeless بسیار گران و پر هزینه خواهد بود و شبکه NBC و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز باید با بازیگران برای امضای قرارداد جدید مذاکره کنند؛ بخاطر اینکه قرارداد تمامی بازیگران و عوامل سریال در تاریخ ۳۰ ژوئن امسال (۹ تیر) به پایان خواهد رسید. با این حال، ایده ساخت یک فیلم تلویزیونی برای پایان دادن به داستان یک سریال، اتفاقی عجیب و غیر معمولی نیست و پیش از این شبکه CBS از این ایده برای سریال CSI و شبکه نت‌ فلیکس برای سریال Sense8 (سنس ۸) استفاده کرده بودند.

فصل دوم سریال Timeless در ۱۰ قسمت تولید و پخش آن از اسفند سال گذشته آغاز شد. ابیگیل اسپنسر، مت لنتر، مالکوم برت، سکینه جعفری، پترسون جوزف، گوران ویسنجیک و کلودیا دوومیت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Timeless حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت این سریال بر عهده اریک کریپک، سازنده سریال Supernatural (سوپرنچرال) و سریال Revolution (انقلاب)، به‌همراه شاون رایان، سازنده سریال The Shield (شیلد) بوده است. دلیل تمدید نشدن سریال Timeless برای فصل سوم کاهش تعداد بینندگان آن و همچنین هزینه بالای ساخت این سریال عنوان شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده