نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

دیوید ‌آیر فیلم Tax Collector را کارگردانی خواهد کرد

دیوید آیر، کارگردان فیلم‌های Bright (درخشان) و Suicide Squad (جوخهٔ انتحار)، کارگردانی فیلم سینمای مستقل Tax Collector را بر عهده خواهد داشت.

دیوید آیر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی، تصمیم دارد پیش از شروع مراحل تولید و ساخت دنبالهٔ فیلم Bright (درخشان)، فیلمی از سینمای مستقل را کارگردانی کند؛ فیلم Tax Collector (مالیاتچی) در ژانر هیجانی و جنایی روایت می‌شود و احتمالاً فیلمی تاریک و خشن خواهد بود. دیوید آیر فیلمنامهٔ فیلم را به رشتهٔ تحریر درآورده است و کارگردانی پروژه نیز با وی خواهد بود. شایا لابوف و بابی سوتو نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا خواهند کرد و قرار است مراحل فیلمبرداری پروژه از تابستان و در شهر لس آنجلس آغاز شود. شایا لابوف پیش‌تر سابقهٔ همکاری با دیوید آیر را در فیلم جنگی Fury (خشم) دارد و در این فیلم با بازیگرانی چون جیسون ایساکس، مایکل پنیا، لوگن لرمان، جان برنتال و برد پیت همبازی بود.

طبق گزارش سایت دِدلاین، دیوید آیر برای ساخت فیلم Tax Collector، نگاهی به آثار پیشین خود دارد و احتمالاً فیلمی خوب و باکیفیت را تماشا خواهیم کرد. طبق گزارش این سایت، این فیلم شباهت‌هایی به دو فیلم تحسین‌شدهٔ End of Watch (آخرین گشت) و Training Day (روز تعلیم) خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی از جزئيات داستان فیلم Tax Collector منتشر نشده است. تهیه‌کنندگی فیلم جدید را دیوید آیر به‌صورت مشترک با Cross Creek Pictures و Cedar Park Entertainment بر عهده خواهد داشت.  

Ayer

بعد از ساخت فیلم Tax Collector، نوبت به دنبالهٔ فیلم Bright می‌رسد. طبق گزارشی که چندی پیش سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده بود، ایوان اسپیلیوتوپولوس، نویسندهٔ آمریکایی یونانی سینمای هالیوود قرار است نگارش فیلمنامهٔ قسمت دوم فیلم Bright را بر عهده داشته باشد. ایوان اسپیلیوتوپولوس یکی از نویسندگان لایو اکشن رمانتیک، فانتزی و موزیکال Beauty and the Beast (دیو و دلبر) بود و همچنین در کارنامهٔ وی، نگارش فیلمنامهٔ آثاری چون The Huntsman: Winter's War (شکارچی: جنگ زمستان)، Hercules (هرکول) و Tinker Bell and the Lost Treasure (تینکر بل و گنجینهٔ گمشده) به چشم می‌خورد. مکس لندیس که نگارش فیلمنامهٔ قسمت ابتدایی Bright را بر عهده داشت، در پروژهٔ جدید حضور نخواهد داشت. گفتنی است که همچون فیلم ابتدایی، دیوید آیر کارگردانی قسمت دوم فیلم علمی تخیلی Netflix را بر عهده خواهد داشت.

فیلم Bright اولین فیلم بلاک‌باستری سرویس استریم نتفلیکس بود و با استقبال بسیار گسترده کاربران این شبکه روبه‌رو شد؛ بیش از ۱۱ میلیون نفر فیلم Bright را در سه روز نخست انتشارش تماشا کرده‌اند. همچنین نتفلیکس چندی پیش اعلام کرد که ویل اسمیت و جوئل اجرتون برای نقش‌آفرینی دوباره در قسمت دوم فیلم Bright بازمی‌گردند. ویل اسمیت در نقش دریل وار، جوئل اجرتون در نقش نیک جیکوبی، نومی راپاس در نقش لایلا، لوسی فرای در نقش تیکا، ادگار رامیرز در نقش کاندومیِر، کنت چوی در نقش کاماهارا، آیک بارینهولتز در نقش پولارد، برد ویلیام هنکه در نقش دورگیو، داون اولیویری در نقش شری وارد، الکس مراز در نقش سرافین، مت آلفردا در نقش هیکس، انریکه مورچیانو در نقش پویزن، مارگارت چو در نقش گروهبان چینگ، جوزف پیکوریو در نقش براون، اسکارلت اسپنسر در نقش سوفیا وارد، آندریا ناودو در نقش کاپیتان پرز و جی هرناندس در نقش رودریگز در فیلم Bright حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده