نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

سونی در حال ساخت فیلم Silk در دنیای مرد عنکبوتی است

طبق خبرهای منتشر شده، سونی در نظر دارد تا فیلم فرعی شخصیت سیلک، یکی از شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی را تولید و منتشر کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که سونی در نظر دارد تا فیلم دیگری را براساس شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی تولید و منتشر کند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، سونی پیکچرز به دنبال ساخت فیلم Silk (سیلک) است و این فیلم مراحل اولیه تولید را سپری می‌کند و ایمی پاسکال نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد. شخصیت سیندی مون ملقب به سیلک، یک ابرقهرمان کره‌ای-آمریکایی در دنیای مرد عنکبوتی است و برای اولین‌بار این شخصیت در سال ۲۰۱۴ و در شماره اول از سری سوم کمیک The Amazing Spider-Man معرفی شد که حضوری کوتاه و غیر رسمی را در این کمیک داشت.

پس از آن، شخصیت سیلک در شماره چهارم از سری سوم کمیک The Amazing Spider-Man که در همان سال منتشر شد، به‌صورت کامل و رسمی معرفی شد. از آن زمان تا به امروز شاهد حضور شخصیت سیلک در داستان‌هایی چون داستان Original Sin و Spider-Verse بودیم و همچنین شخصیت سیلک دارای کمیک و داستان مستقل نیز بوده است. شخصیت سیلک توسط دن اسلات و هامبرتو راموس خلق و معرفی شده است. سیلک دارای قدرت مشابه شخصیت پیتر پارکر است و توسط همان عنکبوت رادیواکتیوی که باعث تبدیل شدن او به مرد عنکبوتی شد، به این قدرت‌ها دست یافته است؛ اما قدرت حس عنکبوتی سیلک بسیار قدرتمندتر از پارکر است. همچنین سیلک عکس‌العمل‌ها و واکنش‌های سریع‌تری را نیز نسبت به مرد عنکبوتی دارد و حتی از نوک انگشتانش نیز می‌تواند تار پرتاب کند. علاوه بر این، سیلک حافظه‌ای بسیار قوی دارد و او می‌تواند اتفاقات گذشته را مثل یک فیلم در ذهن خود مرور کند.

Spider-Man Homecoming

در فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) شاهد حضور شخصیت سیندی مون که اولین حضور او در سینما است، بودیم که نقش این شخصیت را تیفانی اسپنسن بر عهده داشته است. او در این فیلم نقش همکلاسی و هم‌گروهی پیتر پارکر را بر عهده داشت و سیندی مون هیچ یک از قدرت‌های شخصیت سیلک را در این فیلم نداشت. همچنین اسپنسن حضور بسیار کوتاهی (در اتوبوس مدرسه) را در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) نیز داشته است. اگرچه اطلاعات بیشتری از جمله نویسندگان فیلمنامه، کارگردان، بازیگران و تاریخ اکران فیلم Silk منتشر نشده است، اما ممکن است اسپنسن در فیلم مستقل شخصیت سیلک نیز حضور داشته باشد و بار دیگر نقش این شخصیت را بازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده