نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

نگار مقدم بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم شانگهای شد

نگار مقدم برای بازی در فیلم «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه به عنوان بهترین بازیگر زن بخش «استعدادهای جدید آسیایی» جشنواره فیلم شانگهای انتخاب شد.

فیلم درساژ به کارگردانی پویا بادکوبه و تهیه کنندگی سمیرا برادری و روح‌اله برادری یکی از فیلم‌های ایرانی است که تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی مختلفی به موفقیت رسیده است. این فیلم در جدیدترین حضورش در یک جشنواره بین‌المللی بازهم موفق بود. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، نگار مقدم، بازیگر فیلم درساژ به عنوان بهترین بازیگر زن بخش رقابتی «استعدادهای جدید آسیایی» جشنواره فیلم شانگهای انتخاب شد. مقدم پس از دریافت این جایزه گفت:

وقتی کسی چیزی را خیلی می‌خواهد، همه دنیا به او کمک می‌کنند تا به آن رویا برسد و از آن روز همه‌چیز تغییر می‌کند. برای من هم همینطور بود؛ من رویا بافتن را شروع کردم. بعد از تشکر از مادرم، باید از دیگرانی که در این مسیر کمک کردند تا رویای من به حقیقت بپیوندد، تشکر کنم؛ به خصوص پویا بادکوبه، مرتضی فرشباف و حامد رجبی. می‌خواهم این جایزه را با مادرم و بهترین دوستم که همیشه من را حمایت کردند، تقسیم کنم. ممنون از اینکه به من باور داشتید.

از دیگر بازیگران فیلم «درساژ» می‌توان به علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی‌فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، لویی سیفی، یسنا میرطهماسب، باسط رضایی، به‌آفرید غفاریان، شایان فصیح‌زاده و رامبد مطلبی اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده