// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Cubikolor برای سوییچ منتشر می‌ شود

استودیو Fractal Box و کمپانی Light Maze اعلام کردند که بازی پازل محور آنها یعنی Cubikolor برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرکتال باکس (Fractal Box) اعلام کرد که بازی Cubikolor، طراحی شده در سبک پازل، برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. گفتنی است که این اولین محصول است که به دست کمپانی لایت میز (Light Maze) منتشر و توزیع می‌شود.
Cubikolor پیش‌تر برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شده است اما باید بدانید که نسخه سوییچ آن با رابط کاربری (UI)، بهبود‌ها و ویژگی‌های جدید همراه است. ویژگی‌های فیزیکی کنسول نینتندو سوییچ و جوی‌کان‌هایش که با این بازی سازگاری دارد، تجربه متفاوتی را می‌تواند برای کاربران به ارمغان آورد.

بازی مذکور با داشتن بیش از ۱۰۰ مرحله و ۱۵ محیط مختلف بیش از ۲۰ ساعت گیم پلی را در خود جای داده است. بازی در مورد مکعب‌هایی است که با توجه به رنگ‌ها واکنش نشان می‌دهند. به طول مثال اگر قسمت سبز رنگ مکعب روی قسمت سبز رنگ  مکعب دیگری قرار بگیرد سطح کاربران یک پله افزایش می‌یابد اما اگر رنگ‌های مختلف با یکدیگر برخورد کنند سطح کاربران کاهش پیدا می‌کند. هدف‌ها و مدال‌های مختلفی در بازی Cubikolor گنجانده شده است. اگر کاربران بتوانند تمامی حالت‌های بخش Classik را به اتمام برسانند به قسمت دشوارتر Hardkore راه پیدا می‌کنند.

همانطور که می‌دانید کنسول نینتندو سوییچ به تازگی به خانه بازی‌های مستقل تبدیل شده است.با برگزاری رویداد Nindie Showcase بازی‌های زیادی برای این پلتفرم معرفی شده است. در جریان این رویداد شاهد تایید شدن بازی‌های زیبایی همچون Pode و Paranautical Activity روی سوییچ بودیم.

بازی Cubikolor در تاریخ ۲۶ ژوئن (۵ تیر ماه) برای Nintendo Switch منتشر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر قدیمی آن را تماشا کنید و خود را با محتویات آن آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی پازل و رنگارنگ با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده