// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

باندل Fortnite کنسول پلی استیشن 4 معرفی شد

کمپانی Sony و استودیو Epic Games با انتشار پستی در فیسبوک از باندل Fortnite کنسول پلی استیشن 4 رونمایی کردند.

در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی مشخص شد که ماه آینده میلادی باندل Fortnite کنسول پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. استودیو اپیک گیمز و کمپانی سونی  با همکاری یکدیگر این محصول را از تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ مرداد) روانه بازار می‌کنند. این باندل برخلاف خبر‌های پیشین پلی‌استیشن در کانال آنها منتشر نشد و به جای آن شاهد معرفی آن در حساب کاربری فیسبوک در ایتالیا بودیم. به نقل از این پست، باندل Fortnite کنسول پلی استیشن 4 شامل یک Skin منحصر‌به‌فرد و ۵۰۰ پول داخل بازی (V-Bucks) می‌شود که برای طرفداران این بازی محبوب در نظر گرفته شده است.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان در مورد این محصول را که در فیسبوک منتشر کرده بودند، بخوانید:

برای نبرد‌های خود در تابستان آماده هستید؟ از تاریخ ۱۶ جولای کنسول PS4 با بازی محبوب سال جاری یعنی Fortnite عرضه می‌شود. کاستوم ویژه Royale Bomber به همراه ۵۰۰ وی‌باکس همراه این باندل خواهد بود.

از آنجا که باندل Fortnite کنسول پلی استیشن 4 هنوز به طور رسمی در سایت اپیک گیمز یا پلی استیشن بلاگ معرفی نشده است، قیمت آن مشخص نیست. اما انتظار می‌رود که قیمت آن از PS4 با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت گران‌تر باشد. بازی Frotnite بیش از ۱۲۵ میلیون بازیکن دارد و با عرضه این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ، انتظار می‌رود که این رقم به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.  برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Fortnite در زومجی مراجعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده