نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

زوم کست: بهترین بازی ها برای ورود به دنیای بازی های رومیزی

در زوم‌کستی دیگر، در کنار امیر سلامتی به سراغ بازی‌های رومیزی‌ای رفته‌ایم که بهترین دروازه برای ورود به دنیای جذاب این بازی‌ها محسوب می‌شوند.

آیا تابه‌حال شده با خود فکر کنید که برای ورود به دنیای جذاب و بی‌کران بازی های رومیزی، از چه بازی‌ای باید شروع کنید؟ اگر بخواهید به کسی که تابه‌حال بازی‌های ویدیویی را تجربه نکرده، بازی‌ای را برای ورود به این دنیا پیشنهاد کنید، بدون شک نام The Witcher 3: Wild Hunt را نمی‌برید و سعی می‌کنید بازی‌ای را به شخص مورد نظر پیشنهاد کنید که در عین ساده بودن، جذاب هم باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در جدیدترین زوم کست زومجی، تعدادی بازی رومیزی را معرفی کنیم که در عین ساده و جذاب بودن، می‌توانند شما را تا مدت‌ها سرگرم کنند و سرآغاز خوبی برای قدم گذاشتن در دریای بی‌کران بازی‌های رومیزی شوند.

در این زوم‌کست، در کنار امیر سلامتی، یکی از موسسین و اعضای وب سایت رومیز، دقایقی را گذرانده‌ایم و ۶ بازی را برای سلایق مختلف به شما معرفی کرده‌ایم. اما این زوم‌کست، دو فرق اساسی با زوم‌کست‌های دیگری که در رابطه با بازی‌های رومیزی تولید کرده‌ایم، دارد. اول از همه سعی کرده‌ایم که بازی‌هایی را معرفی کنیم که تهیه آنها بسیار راحت باشد و به همین دلیل ۴ بازی ایرانی و ۲ بازی خارجی (که آن دو هم نمونه‌های مشابه ایرانی دارند) به شما پیشنهاد داده‌ایم. اما فرق دوم این است که تمامی این بازی‌ها را به صورت فیزیکی در زوم‌کست نشان داده‌ایم تا شما بتوانید درک بهتری از بازی و طراحی آن‌ها داشته باشید.

این ۶ بازی که عبارتند از بازی ژرفاب، شب مافیا، جالیز، استروژیت، Hive و Splendor، همگی بازی‌های ساده، جذاب و جمع و جوری هستند که می‌توانید هر جایی به تجربه آنها بپردازید. سعی کرده‌ایم در این زوم‌کست برای هر سلیقه‌ای، بازی‌ای معرفی کنیم تا هرکسی بالاخره بتواند یکی از آنها را انتخاب کند. سخن را کوتاه و شما را به تماشای جدیدترین زوم‌کست زومجی دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده