نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

کارگردانان قسمت آزمایشی سریال Swamp Thing مشخص شدند

براساس گزارش‌های جدید مشخص شده که جیمز وان و هچنین دیران سارافیان به‌تازگی قراردادی را مبنی بر کارگردانی قسمت آزمایشی سریال سوامپ تینگ (Swamp Thing) امضا کردند.

براساس گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد که کمپانی برادران وارنر قراردادهای جدید بسیار خوبی را برای ساخت آثار تلویزیونی اقتباسی خود امضا کرده است. اگرچه کمپانی دی سی در حال حاضر در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زیاد دنیای سینمایی خود است، اما کمپانی برادران وارنر به همراه همکاران خود در کمپانی دی سی قصد دارد همچنان همین روند بسیار خوب آثار تلویزیونی خود را ادامه دهد و در آینده‌ای بسیار نزدیک، استودیوی مارول را در زمینه‌ی سریال‌ها شکست دهد. حال بر اساس اخباری که چندی پیش منتشر شد، قرار است این روند موفقیت آمیز به‌جای شبکه‌های مختلف، در سرویس استریم اختصاصی خود کمپانی دی سی ادامه داشته باشد. پلتفرمی که در حال حاضر چندین اثر تلویزیونی و سریالی از قبیل سریال Titans (تایتان‌ها)، سریال Doom Patrol، سریال Metropolis (متروپلیس) و سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) برای آن معرفی شده است و در دست تولید قرار دارد.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هشتگ شو در طی یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرده که جیمز وان کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن) قرار است به همراه کارگردان تلویزیونی دیگر به نام دیران سارافیان قسمت آزمایشی یا پایلوت سریال سوامپ تینگ را کارگردانی کنند. از آنجایی که نام جیمز وان به چنین پروژه‌ای متصل است، باعث می‌شود هیجان بیشتری در بینندگان ایجاد شود. همچنین از آنجایی که دیران سارافیان هم تقریبا نزدیک به دو دهه سابقه فعالیت در زمینه آثار تلویزیونی را دارد، کاملا با این فضا آشنا است و تخصص زیادی دارد.

او در طی این بیست سال، در پروژه‌های زیادی حضور داشته که از معروف‌ترین آنها می‌توان به سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌)، سریال House (خانه) و همچنین سریال Fringe (فرینج) اشاره کرد. قسمت آزمایشی یک سریال، یک بخش بسیار مهم در تولید یک مجموعه تلویزیونی به حساب می‌آید زیرا نه تنها پایه‌های داستان این سریال را تنظیم می‌کند و تا حدودی نشان می‌دهد که در آینده قرار است چه اتفاقاتی بیوفتد، بلکه همین قسمت تا حد بسیار زیادی می‌تواند بینندگان را جذب خود کند و تا پایان سریال، زمان پخش قسمت جدید آنها را پای تلویزیون‌ها بکشاند. حال با توجه به اینکه این سریال دیگر کارگردانان قسمت آزمایشی خود را پیدا کرده است، انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک ما شاهد انتشار خبرهای جدید به خصوص در رابطه با انتخاب بازیگران باشیم.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده