// دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

اطلاعات بیشتری از بازی Devil May Cry 5 در نمایشگاه گیمزکام منتشر خواهد شد

در جدیدترین شماره از مجله فامیتسو اعلام شد که ۷۵ درصد مراحل ساخت بازی Devil May Cry 5 تمام شده است و در تابستان اطلاعات بیشتری از بازی منتشر خواهد شد.

یکی از شگفتی‌های کنفرانس خبری مایکروسافت و در کل نمایشگاه E3 2018، رونمایی از نسخه جدید مجموعه Devil May Cry بود. همچنین مشخص شد که بازی در بهار سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مجله فامیتسو در جدیدترین نسخه چهار صفحه‌ای خود اطلاعاتی جزئی‌ از بازی Devil May Cry 5 منتشر کرده است. در ابتدا مشخص شده است که ۷۵ درصد مراحل ساخت بازی تمام شده است و در تابستان اطلاعات بیشتری در مورد داستان و سیستم مبارزات منتشر می‌شود. احتمالا منظور از تابستان همان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۸ باشد زیرا در مصاحبه ایتسونو، کارگردان بازی Devil May Cry 5، در برنامه ایکس باکس اینساید، اعلام شده بود که دموی این بازی در نمایشگاه گیمزکام سال جاری قابل بازی خواهد بود و اطلاعات بیشتری نیز از داستان و بازوی مکانیکی نیرو (Devil Breaker) منتشر می‌شود.

جدا از این موارد، اعلام شده است که شخصیت منفی بازی DMC 5، قوی‌ترین شخصیتی است که از اولین نسخه سری دویل می کرای، با آن مواجه شده‌اید. همچنین مشخص شده است که یک درخت شیطانی بزرگ در Red Grave City ریشه کرده و از طریق ریشه‌های خود بخش‌های مختلفی از این شهر را تحت کنترل گرفته است. درخت شیطانی بزرگ بازی علاقه شدیدی به خون انسان‌ها دارد و از این‌رو نیرو و احتمالا دانته باید این درخت شیطانی را از بین ببرند.

دیگر اطلاعات منتشر شده در مجله فامیتسو شامل جزئیاتی از شخصیت نیرو است که در جریان ویدیو رونمایی بازی نیز شاهد آن بودیم. در طول خط داستانی نیرو دویل برینگر خود را از دست می‌دهد و نیکو، دستیار نیرو، یک بازوی مکانیکی را برای وی می‌سازد تا بتواند دشمنانش را از بین ببرد که دویل بریکر نام دارد. همچنین موتور گرافیکی بازی، همان موتوری است که کپکام (Capcom) در گذشته برای ساخت بازی Resident Evil 7 از آن استفاده کرده بود.

نظر شما کابران زومجی در مورد بازی Devil May Cry 5 چیست؟ همچنین اگر علاقه‌مند به خواندن تئوری‌های بازی هستید، می‌توانید بررسی زومجی از تریلر معرفی بازی DMC 5 را در زومجی مطالعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده