نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

کمپانی دی سی کامیکس مجموعه‌ کمیک جدید خود را معرفی کرد

کمپانی دی سی کامیکس به‌تازگی اعلام کرد که قرار است از ماه جولای سال جاری میلادی پروژه انتشار یک سری کتاب کمیک جدید با نام 100-Page Giants را آغاز کند.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، کمپانی دی سی کامیکس اعلام کرده که قرار است یک سری کتاب کمیک با نام 100-Page Giants از ماه جولای سال جاری انتشار خود را آغاز کند.. همچنین این کمپانی اعلام کرده که این کتاب‌های کمیک قرار است پیش از آنکه به‌طور مستقیم به فروشگاه‌های فروش کتاب کمیک یا فروشگاه‌های آنلاین بروند، تا مدتی فقط در شعبه‌های Walmart در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. دن دیدیو، یکی از ناشران کمپانی DC، در رابطه با همین موضوع در مصاحبه‌ی جدیدش گفت:

در حال حاضر ما به‌شدت هیجان‌زده هستیم زیرا قرار است یک همکاری بسیار خوب با فروشگاه‌های Walmart داشته باشیم. این کار باعث می‌شود ما بتوانیم فروش کتاب‌های خود را افزایش دهیم و آنها را به دست افراد بیشتری برسانیم. این کتاب‌های کمیک ماهیانه‌ی جدید، داستان‌های جدید و در دسترس را با المان‌های بازنگری شده‌ی کمیک‌های کلاسیک ترکیب کرده است. این روش، یک راه بسیار خوب برای جذب بیشتر خواننده‌های جدید به دنیای کمیک بوک است و شخصیت‌هایی را که در فیلم‌ها و آثار تلویزیونی به آنها عشق می‌ورزیدند، از این طریق دنبال کنند.

کمپانی دی سی کامیکس قرار است انتشار این مجموعه را با چهار کتاب آغاز کند: Superman Giant، Batman Giant، Justice League of America Giant و Teen Titans Giant. حداقل همین چهار کتاب می‌تواند تا چندین ماه خوانندگان را به خود مشغول نگه دارد. همچنین جالب است بدانید که خط داستانی Justice League of America Giant قرار است روی شخصیت واندر وومن تمرکز داشته باشد و محوریت داستان به او سپرده شود.

دی سی برای انتشار سری کمیک‌های جدید خود، با دو تن از بهترین نویسندگان این عرصه قرارداد تنظیم کرده است. براساس این قرارداد، برایان مایکل بندیس قرار است نویسندگی کتاب شخصیت بتمن و تام کینگ نویسندگی کتاب شخصیت سوپرمن را برعهده خواهد داشت. هر کدام از این مجموعه‌ها قرار است به مدت یک سال منتشر شوند. در حال حاضر هنوز هیچ صحبتی درباره نسخه‌های جمع‌آوری شده به میان نیامده است؛ به نظر می‌رسد کمپانی دی سی قصد دارد بعد از جمع‌آوری شدن این داستان‌ها، آنها راهی کتاب‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های کتاب‌های کمیک کند. دی سی معتقد است با انجام این کار و فروش اولیه‌ی این مجموعه در فروشگاه‌های Walmart می‌تواند سطح فروش خود را بالاتر ببرد زیرا زمانی که مجموعه‌ای به‌طور مستقیم وارد فروشگاه‌های کتاب کمیک شود، برخی از طرفداران ممکن است مجموعه‌ 100-Page Giants را از قلم بیاندازند. 

هر کدام از قسمت‌های این کتاب کمیک قرار است ۴.۹۹ دلار قیمت داشته باشند و در ۳۰۰۰ شعبه‌ی فروشگاه Walmart برای خرید در دسترس خواهند بود. براساس گفته‌های کمپانی دی سی، هر چهار مجموعه‌ی جدید، انتشار خود را از تاریخ ۱ جولای (۱۰ تیر) آغاز می‌کنند و در فروشگاه‌ها در دسترس هستند. حال برنامه‌ی انتشار به این صورت است که از ابتدای ماه آگوست، قسمت‌های جدید سری کتاب کمیک Superman Giant و Justice League of America Giant قرار است هفته‌ی اول هر ماه منتشر و در فروشگاه‌ها قرار گیرد. همچنین از طرف دیگر، قسمت‌های جدید سری کتاب کمیک Batman Giant و Teen Titans Giant هم قرار است تقریبا دو هفته بعد از آن دو مجموعه منتشر شود.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده