// سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

احتمالا شخصیت منفی اصلی بازی Spider-Man دکتر اختاپوس است

به‌نظر می‌رسد نام ششمین عضو گروه Sinister Six بازی Spider-Man لو رفته و این شخصیت دکتر اختاپوس خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

هر کسی که با شخصیت‌های منفی‌ بازی Spider-Man آشنایی داشته باشد، حدس می‌زند که با تجربه‌ترین فرد گروه Sinister Six، دکتر اختاپوس یا سندمن خواهد بود که سردستگی این گروه را به عهده خواهد داشت. از آنجایی که حضور سندمن در بازی Spider-Man تایید نشده است، می‌توان حدس زد که دکتر اختاپوس سردسته این گروه خلافکار باشد. بر اساس مصاحبه‌ای که با کریس جای الکس (Chris Jai Alex) صداپیشه شخصیت راینو صورت گرفته‌ است، به‌نظر می‌رسد این دانشمند دیوانه قرار است دشمن اصلی پیتر پارکر باشد.

این خبر در جریان یک ویدیو از Dritfr0r و Jai Alex بازیکنان بازی Call of Duty، لو رفته است. این مصاحبه در واقع قرار بود راجع به بازی جدید استودیو تری آرک (Treyarch)، یعنی Call of Duty: Black Ops 4 انجام شود، اما از آنجایی که Jai Alex در هر دو بازی Black Ops 4 و Spider-Man صداپیشگی می‌کند، صحبت به بازی جدید و جهان باز ابرقهرمانی استودیوی اینسامنیاک هم کشیده شد و ناخواسته قبل از آن‌که ویدیو ناگهان قطع شود، هویت شخصیت منفی ششم گروه Sinister Six را لو داد. او درا ین مصاحبه گفته بود:

صحنه‌های مبارزه در این بازی بسیار دشوار بودند، چرا که از نظر مقیاس، کاراکترها با یکدیگر متفاوت هستند. دکتر اختاپوس خیلی بلند است، راینو خیلی بزرگ است ...

Spider-Man

استودیوی Insomniac Games هنوز شخصیت دکتر اختاپوس را در بازی مرد عنکبوتی تایید نکرده است، اما اگر این شخصیت در بازی حضور داشته باشد، هفتمین شخصیت منفی بازی مشخص شده است. این شخصیت‌ها شامل میستر نگاتیو، الکترو، راینو، اسکورپین، والچر و شاکر می‌شوند.

بازی Spider-Man در تاریخ ۱۶ شهریورماه (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4، عرضه خواهد شد. شما کاربران زومجی می‌توانید در ادامه نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده