نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

سه بازی دیگر به لیست Backward Compatibility ایکس باکس وان اضافه شدند

به‌تازگی شرکت مایکروسافت نام سه بازی دیگر را که به لیست بازی‌های قابلیت Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شده‌اند اعلام کرده است.

از زمان معرفی قابلیت Backward Compatibility در سال ۲۰۱۵، شرکت مایکروسافت به طور پیوسته در حال گسترش لیست بازی‌های قابل‌بازی روی آن است. حال در همین راستا، سه بازی دیگر از کنسول ایکس باکس 360 نیز اکنون روی کنسول نسل جدید Microsoft قابل بازی هستند.

Major Nelson، مدیر بخش برنامه‌ریزی مایکروسافت لیست سه بازی مذکور را طی پستی در اکانت توییتر خود اعلام کرده است. اولین بازی اضافه‌شده، شبیه‌ساز فوتبال کلاسیک Sensible World of Soccer است که به‌مناسبت جام جهانی امسال مجددا در اختیار بازیکنان و استفاده‌کنندگان از قابلیت BC قرار گرفته است. دو بازی دیگر نیز شبیه‌ساز رانندگی Grid Autosport و اسپین‌-آف بازی Fable یعنی Fable Heroes هستند که به تازگی راه خود را به این لیست باز کرده‌اند. بر خلاف دیگر نسخه‌های بازی نقش‌آفرینی Fable، نسخه‌ی Heroes یک بازی هک اند اسلش با استایلی کارتونی‌تر و پشتیبانی از چهار بازیکن جهت انجام بازی گروهی (Co-op) است.

اکنون اگر همچنان دیسک فیزیکی Grid Autosport را در اختیار دارید می‌توانید به‌راحتی آن را درون دستگاه خود بگذارید و همانند گذشته اجرا کنید. به‌همین ترتیب اگر پیش از این، نسخه‌های دیجیتالی Sensible World of Soccer یا Fable Heroes را روی Xbox 360 خریداری کرده‌اید اکنون این بازی‌ها به شکل اتوماتیک در بخش آماده به دانلود (Ready to Download) قسمت My Games و Apps کنسول ایکس باکس وان شما ظاهر خواهند شد. در غیر این‌صورت می‌توانید همه‌ی این بازی‌ها را به شکل دیجیتالی و مستقیم از فروشگاه مایکروسافت (Microsoft Store) خریداری کنید.

از میان تازه‌ترین بازی‌هایی که به بخش BC کنسول Xbox One اضافه شده‌اند می‌توان به Call of Duty: Modern Warfare 3 و همچنین چندین بازی از کنسول اورجینال ایکس باکس اشاره کرد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده