نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

علاقه ناتالی پورتمن به ساخت دنباله فیلم V for Vendetta

ناتالی پورتمن در یک پرسش و پاسخ از علاقه خود به ساخت دنباله فیلم V for Vendetta سخن گفت.

ناتالی پورتمن، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Black Swan (قوی سیاه)، شاید بیشتر برای بازی در فیلم های درام شناخته شده باشد، اما او در فیلم‌های بلاک‌باستر و تجاری نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. پورتمن در دو قسمت اول فیلم Thor (ثور) نقش شخصیت جین فاستر را بر در دنیای سینمایی مارول برعهده داشت. او همچنین در سه گانه پیش درآمد فیلم Star Wars (جنگ ستارگان)، نقش پدمه آمیدالا را بازی کرد. با این حال، بدون شک بازی پورتمن در نقش ایوی هموند در فیلم V for Vendetta، یکی از بهترین و ستایش شده‌ترین بازی‌های او در سینما بوده که با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون،  پورتمن به بازی در دنباله این فیلم ابراز علاقه کرده است.

فیلم V for Vendetta دارای تم‌های سیاسی زیادی بود که برخی از آن‌ها را می‌توان در دنیای امروز به خوبی مشاهده کرد و شاید همین موضوع باعث شود که پورتمن به ساخت دنباله این فیلم و نقش آفرینی دوباره در نقش ایوی هموند، علاقه‌مند باشد. در جریان یک پرسش و پاسخ از پورتمن سوالی در مورد این موضوع پرسیده شد که او دوست دارد دنباله کدام یک از فیلم‌های او ساخته شود. پورتمن در جواب تنها گفت:

شاید فیلم V for Vendetta

V for Vendetta

با این حال، پورتمن توضیح بیشتری نداد و او تنها به همین چند کلمه بسنده کرد. با اینکه ساخت دنباله فیلم V for Vendetta تایید نشده یا حتی شایعه‌ای نیز در مورد آن وجود ندارد، اما ممکن است پورتمن از برنامه احتمالی برادران وارنر برای ساخت دنباله این فیلم خبر داشته باشد. این در حالی است که سال گذشته خبرهایی مبنی بر احتمال ساخت یک اقتباس تلویزیونی براساس این فیلم منتشر شده بود. فیلم V for Vendetta در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی جیمز مک‌تیگو و به نویسندگی واچوفسکی‌ها که اقتباسی از کمیک‌های شرکت ورتیگو اثر دیوید لوید و آلن مور بود، روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون ناتالی پورتمن، هوگو ویوینگ، استیون ری و جان هرت بودیم و فیلم V for Vendetta که با بودجه ۵۴ میلیون دلاری تولید شده بود، در مجموع بیش از ۱۳۲.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده