نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

کاهش بینندگان فصل دوم سریال Westworld در مقایسه با فصل اول

طبق آمار منتشر شده، فصل دوم سریال Westworld در مقایسه با فصل اول، با کاهش تعداد بیننده روبه‌رو شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم سریال Westworld با کاهش تعداد بیننده روبه‌رو شده است. طبق آمار، این سریال نسبت به فصل اول آن، با کاهش ۱۴ درصدی بیننده روبه‌رو بوده است. به طور میانگین در بازه سنی ۱۸ تا ۴۹ سال، حدود ۱.۶ میلیون نفر بیننده هر قسمت از فصل دوم سریال Westworld را تماشا کرده‌اند. در مقایسه با فصل اول، به طور میانگین ۱.۸ میلیون نفر هر قسمت فصل اول این سریال محبوب را در سال ۲۰۱۶ تماشا کرده بودند.

همچنین قسمت پایانی فصل دوم سریال Westworld نیز آمار بسیار پایین‌تری نسبت به قسمت پایانی فصل اول این سریال دارد که طبق این آمار، حدود ۱.۶ میلیون نفر قسمت پایانی فصل دوم و ۲.۲ میلیون نفر قسمت پایانی فصل اول سریال Westworld را تماشا کرده بودند که قسمت پایانی فصل دوم ۳۰ درصد بیننده کمتری نسبت به قسمت پایانی فصل اول این سریال داشته است. با این حال، گفته می‌شود که تاخیر در پخش فصل دوم سریال Westworld یا نمایش آن روی پلتفرم‌های مختلف روی کاهش تعداد بینندگان آن بی‌تاثیر نبوده است. طبق بیانیه شبکه HBO، به طور میانگین حدود ۱۰ میلیون نفر بیننده قسمت‌های فصل دوم سریال Westworld را روی پلتفرم‌های مختلف که شامل DVR، شبکه HBO Now و Go نیز می‌شود، تماشا کرده بودند.

با این حال، فصل دوم سریال Westworld روی پلتفرم‌های مختلف هم با کاهش تعداد بیننده نیز روبه‌رو بوده است. به طور میانگین حدود ۱۳.۲ میلیون بیننده فصل اول این سریال را روی پلتفرم‌های مختلف تماشا کرده بودند. همچنین سریال وست ورلد پس از سریال‌هایی چون سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) و سریال فیلم Ballers (فوتبالیست‌ها)، چهارمین سریال پر بیننده شبکه HBO است و بسیار بعید است که این کاهش بیننده تاثیری روی آینده سریال بگذارد. اردیبهشت امسال، شبکه HBO از تمدید سریال Westworld برای فصل سوم خبر داد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده